הפרק הזה מתרכז בפינישים של פנים הקבינה. למרות שזה לוקח טונות של זמן זה כיף לא נורמלי. הרבה חלקים מהפאזל הענקי הזה נקנו לאורך 3 השנים האחרונות, חבילות הגיעו מכל העולם ואוחסנו עד לרגע זה - הישורת האחרונה של ההרכבות.
את סופי השבוע האחרונים השקעתי בירידה לפרטים הקטנים ביותר, אלה שעושים הבדל גדול ולוקחים את הפרויקט לליגה של הגדולים. מניקוי וצביעת הברגים, הברזת הקדחים משאריות הצבע, דרך בידוד הקבינה ועד להרכבת הכסאות המקוריים שעברו ריפוד מחדש.
אז בואו ונזכר מאיפה התחלנו:
![]()
את הטנדר מצאתי זרוק במושב קטן בהרי ירושלים אחרי שעמד בחוץ ללא כיסוי, עם גג שנראה כמו גבינה שוויצרית וללא חלונות צד. לא מעט שנים הוא עמד ככה, ועכשיו, כשאני מסתכל על תמונות הלפני-אחרי אני פשוט לא מאמין.
לאחר חיבור הקבינה לשלדה התחלתי בבדיקות אחרונות של צמת החשמל וליפפתי אותה באופן סופי.
הוספתי מד מתח שעון טורים בתא הכפפות. הם נשלפים בקלות והחיווט הארוך מאפשר להוציא אותם לתא המנוע לטובת כיוון וטיפול בתקלות.
![]()
השלב הבא היה איטום הקבינה מחום ורעשים. לצורך כך, נבחרו יריעת זפת ביטומנית עם שכבת אלומניום בעובי כולל של 2 מ"מ~. להזכירכם, כחלק ממאמץ הבידוד תחתית הקבינה קיבלה שכבת זפת מהצד החיצוני והפנימי לפני הדבקת היריעה.
![]()
בהמשך הוספתי חתיכה לפנים הדלתות, בתי הרמקולים ותקרת הרכב.
![]()
![]()
בנוסף הדבקתי חיפוי על חלקה הפנימי של התקרה.
![]()
לפני יותר משנתיים קניתי שטיח שמיועד לסמוראי פתוח מהדגמים החדשים יותר. גזרתי, סימנתי והלכתי לחיים הרפד לתיקונים. התוצאה לפניכם:
![]()
תווית הוראות תפעול לטרנספר, ידית הילוכים וסמלון קטן שלקח לי כמה חודשים להשיג.
![]()
ולסיום, המושבים המקוריים עם משענות הראש האותנטית אחרי שעברו סדרת טיפוח אצל אותו הרפד.
![]()
בימים הקרובים, הרכבת הארגז, חיבור הבלמים ותיקון בעיות שהתגלו בקרבורטור.
שמרו על קשר