ואם תביא למכון אוטודאטה של פוראנר, בו מופיע 31?
יש מצב שזה פשוט יעבור.
וכן,
235/85/16 נראה הכי נכון..
בדיעבד, כשעוד היה אפשר בצורה נורמלית, זו המידה שהייתי בוחר.
ואם תביא למכון אוטודאטה של פוראנר, בו מופיע 31?
יש מצב שזה פשוט יעבור.
וכן,
235/85/16 נראה הכי נכון..
בדיעבד, כשעוד היה אפשר בצורה נורמלית, זו המידה שהייתי בוחר.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אני חושב שהאוטו נראה מצויין עם ה-31 במיוחד עם הג׳אנטים הצרים.
אם אין בעיות תפקוד ויש אפשרות לרשום ברישיון הייתי נשאר כך גם לטובת זמינות צמיגים.
אם תחליט למכור את הצמיגים אולי אני אתעניין.
Sent from my iPhone using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
31 על ג׳אנט 7 זה גבולי מהצד הצר.
זה מכווץ מאד מידי את שפתי הצמיג פנימה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
הגאנטים 15 של הפאגרו והמנגנון הם 8, לא 7.
אחד ליד השני ההבדל בולט.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
בלחץ אויר לכביש זה בסדר.
ולזה מתייחסים ושים לב שזו המידה הנמוכה לצמיג 31.
ברגע שאתה מוריד אויר לשטח הסיכון לקילוף גדול יותר מאשר על ג׳אנט 8 באותו הלחץ.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שעון לחץ שמן המקורי הלך לעולמו. חיפוש ברשת העלה שהשעונים האלה כבר לא כל כך זמינים. אחרי שהתיאשתי מלמצוא אחד, הזמנתי פשוט אחד עגול שמגיע יחד עם יוניט (sender) משלו.
עכשיו עמדה בפני הדילמה איפה למקם אותו. הרעיון של לחפור בפלסטיקה המקורית לא נראה לי, מה גם שסביבת הנהג המינמליסטית די צפופה ואין משטח ישר ונקי שיכול להתאים.
החלטתי למקם אותו על הפלסטיק מתחת למאפרה, לפני מוט ההילוכים.
בהתחלה חשבתי להחליף את הכל בפח.
אבל בסוף החלטתי לבנות בית שיתחבר לפלסטיק.
מסתבר שהריוונטים תופסים יפה מאוד גם על פלסטיק.
קצת משחקים עם אריזת המדפסת החדשה והיו לי טמפלטים מוכנים.
חומר הגלם נמצא לאחר גיחה קצרה אל ספק הברזלים הקבוע
הנה זה תפוס על פיקים.
ואחרי ריתוך והשחזה
צבע ולמקום
החור הקטן מימין לשעון הוא pilot למקדח כוס לשעון נוסף בעתיד. משמאל לשעון השארתי מקום למתג.
Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing
נראה מעולה
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל tzagishops@gmail.com(זכויות יוצרים: קובי ט.)
מבלי לפגוע ביצירתיות הנפלאה שלך, יש מתאמים לשעון לקורה.
קיים למרבית הרכבים כולל לשלך ולא יקר.
קיים לשעון אחד שניים ושלושה
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
יש הרבה יותר מתאמים מזה...
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל tzagishops@gmail.com(זכויות יוצרים: קובי ט.)
על טעם וריח....
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל tzagishops@gmail.com(זכויות יוצרים: קובי ט.)
Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing
חשבתי שבעלי טויוטה מוותרים מראש על טענות בנוגע ליופי ועיצוב
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
על קצה המזלג
השעון עובד על 9v ולא 12
פרק את הלוח שעונים ותמצא את החיבורים לפי ה wiring diagram
חבר סוללה 9 וולט לפלוס ולמינוס..המינוס זה החיבור ל sender
א ם המחט עלתה למעלה...כנראה שצריך רגולטור
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל tzagishops@gmail.com(זכויות יוצרים: קובי ט.)
אני בהנחה שכבר בדקת וחיבור של החוט sending unit למינוס לא גורם למחר לזוז.
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל tzagishops@gmail.com(זכויות יוצרים: קובי ט.)
שמרו על קשר