דעתי האישית היא שעד שלא תשנה תושבות ותאריך את המאיות לא תקבל תוצאה שונה בהרבה ממה שיש לך היום.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
ארוך סגור 87/88 , כיום עם עלים 2' שהורכבו לפני מס' שנים במתלם . אם אמצא את החשבונית או אצליח לראות על העלים אבדוק למה נדמה לי שהם של efs . מדגיש בכוונה שמדובר בארוך סגור , כי השילוב הזה + שריטה שלי גורם לי להעמיס בנפח הגדול ( יחסית לקצר ) שיש מאחור עולם ומלואו . הקפיצים שהיו כנראה HD נחלשו ולרכב יש רכינה/הנמכה מאחור . קראתי שרשורים של יונתן ועמרי בהתלבטות בין efs מול
old man .הדרישות שלי מהעלים שכנראה צריכים להיות HD הן : ( ויכול להיות שהן סותרות )
1 : יכולת להחזיק ביום יום על הכביש ולעיתים כאשר הוא בשטח תא מטען עמוס בלא שיקבל רכינה לאחור תוך זמן קצר.
2 : גמישות/מהלך מתלה . כיום יש לעלים הקדמיים לפחות מהלך מתלה של טנק מרכבה .
ראיתי ושמעתי על : (efs , old man , RAPTOR 4X4 (ITALY/CHINA . למי יש נסיון עם עלים , רצוי על ארוך מדגמי עלים של השנים האחרונות
שיכול לשתף בנסיון/חוויות ? אמיר הציע לי לעבור אצל חמילבסקי שיראה את העלים שלי וגם זה כנראה יעשה.
לגבי RAPTOR האיטלקי לא ראיתי/שמעתי חוות דעת. מה שעוד מרתיע אותי הוא שעם תוצרת איטלקית אני יכול יכול לחיות , עם מפעל אם איטלקי שמייצר בסין כבר קשה לי.
http://www.raptor4x4.net/contents/en...1_SPRINGS.html
http://www.raptor4x4.net/index.html
sj413 LWB , "3 , 5.14 , 2x1510 , "7.50-"16/ "7.00-"15
דעתי האישית היא שעד שלא תשנה תושבות ותאריך את המאיות לא תקבל תוצאה שונה בהרבה ממה שיש לך היום.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
אני לא מסכים,
1. הוא לא יודע בכלל איזה סטאפ יש לו או בן כמה הוא.
2. קפיצים ובולמים חדשים ורעננים עושים הבדל של שמים וארץ.
ובכל זאת... כדי להשיג שדרוג משמעותי כדאי להרכיב קפיץ ארוך יותר. מה שאומר שינוי תושבות.
הרוב, בטח מי שמחזיק בסמוראי...
לרוב משיקולי עלות... לא בטוח שירצה להיכנס לזה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
קודם כל - אין פסול בייצור בסין כל עוד יש בקרת איכות.
שנית, הרכב שלך מיוחד ולכן זה לא רק לקנות קיט מוכן מהמדף אלא לקחת קיט כזה ולעדכן אותו שיתאים למשקלים של הרכב שלך.
שינוי תושבות יאפשר עוד קסטום אבל יאלץ אותך להתאים אותן לסדרה אחרת בשוק כדי לא להסתבך.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
מרגע שמקבלים החלטה לרתך לשלדה ולהכניס את היד לכיס יש הכל מהמדף תושבות עלים, מגדלי בולמים, צינורות בלם, נדנדות, יובולטים וכו' לא בעיה בכלל,
וקיט של yj עובד מעולה מתחת לסרן ועם הגבהה מינימלית.. ניתן לקבל בדרגות שונות של קשיחות ע"פ עומס הרכב.
אגב אני ממליץ על אולדמן,
בגדול יצרן מוכר, מוכח ובעל המון ניסיון.
לא הייתי הולך על ייצור מקומי אלא אם כן אין ברירה אחרת.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
קיט של yj כשמו כן הוא - קיט מהמדף. וזה מצוין ומחזק הטענה שלי.
ייצור מקומי במקרה של הסמוראי הוא ממש אחלה כל עוד הוא תחרותי במחיר ומי שמייצר יודע מה הוא עושה. את האהדה הספציפית שלי לא צריך לפרט שוב.
שוב - מדובר ברכב ייחודי. לא ארוך רגיל, לא קצר סגור עמוס... צריך פה משהו לא סטנדרטי שמישהו שמבין מה הוא מוכר ומתאים ללקוח יבצע.
אולי, אי שם בערבות אוסטרליה יש למישהו נסיון עם קיט ייעודי לרכב כזה ספציפי מבחינת משקלים.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
לא חייבים לרתך, היה פה באתר מישהו שעבר ל-ruf עם תשובות בולט און ובזמנו היו בכתבה סקיצות איך לייצר.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
יש קיט ייעודי של lror וחבריו
בלי ריתוכים.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אני מציע לך קודם לשקול את הרכב, כמה משקל יש על כל סרן ומשם להמשיך לחיפוש קפיצים.
אם אתה רוצה שיהיה מהלך ולא משהו סמלי- חייב קפיצים יותר ארוכים..
כמו שכבר נאמר-יש פתרונות bolt on לא חייבים לרתך תושבות חדשות.
בלי מגדלי בולמים לא יושג מהלך גדול יותר.. לא יותר מאינץ בוודאי.
ומגדלי בולמים אין בולטאון...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
תודה לכל המגיבים .מתברר שהאופציות מרובות. לא רוצה להרכיב מה שזמין ומה שכל מוסך/סדנא יכול לספק/ מקושר ליבואן xyz בהכרח. מחפש פתרון ל 10-15 השנים הבאות . לאחר הרכבת ספייסרים רוחב , אתפנה ואתעמק איזה קיט שבארץ/מחו"ל ( yj ,lror ) יכול לתת מענה , רצוי built in ללא שינוי תושבות/ ריתוכים. אם צריך אגש לקפיצאי ( חמילבסקי , הרטוב ).
sj413 LWB , "3 , 5.14 , 2x1510 , "7.50-"16/ "7.00-"15
אין דבר כזה יובל. קפיץ ל10-15 שנים?!
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
יש, אם תנהג בו בהתאם. נדיר אבל אפשרי.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
כשאמרת שיש ליובל רכב מיוחד... למה התכוונת? שהוא כבד במיוחד ועובד קשה?
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
sj413 LWB , "3 , 5.14 , 2x1510 , "7.50-"16/ "7.00-"15
תנסה היום לממש את האחריות הזאת...קלמיני לא סתם נעלמו משוק הסוזוקי ואף אחד לא משווק את המוצרים שלהם יותר. חברה עם שירות לקוחות מזעזע. אומר בתור לקוח חוזר ומאוכזב.
לגבי הקפיצים שלך - אני עברתי 4-5 קונפיגורציות קפיצים בסמוראים למינהם (ארוך וטנדר).
מה שהייתי עושה במקומך - מאחורה קפיצי HD (אולדמן או EFS)
מקדימה הייתי שם קפיצים אחוריים של סמוראי MD (ממליץ בעיקר על אולדמן, EFS מאוד קשים לא משנה מה תעשה).
מה קיבלת - מאחורה קפיץ קשה (ולא נוח ולא גמיש במקרה של EFS) אבל יחזיק לך משקל לאורך זמן.
מקדימה - קפיץ ארוך יותר, בשאיפה תשים גם רך יותר, שיאפשר לך לשפר מהלך מתלה. לא חייבים לשנות תושבות בשלדה בשביל זה, אפילו נדנדה ארוכה מספיקה לפעמים. הכל תלוי כמה אתה רוצה להיות יסודי בעבודה שלך.
אם אתה לא מחפש לצאת קצת מהקופסא - אז קיט HD של אולדמן ייתן לך את הטוב מכל העולמות.
היות והרכב שלך לא נוסע כמעט, וגם אם הוא נוסע זה בשטח קל - האולדמן ייתן לך את המענה הנוח והאיכותי ביותר כנראה.
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
היות והרכב שלך לא נוסע כמעט,
אחרי שהחזרתי DMAX 4X4 למקום עבודתי הקודם , עד לרכב החברה הבא , זה הרכב שלי היחיד וביום יום.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
sj413 LWB , "3 , 5.14 , 2x1510 , "7.50-"16/ "7.00-"15
הודות לשגיא וסולימני יש לי הרבה חווד על ruf והתהליך שלו, אמנם בקצר אבל אופן ההרכבה /שינויים זהה למיטב ידיעתי.
חייג השבוע אסביר באהבה.
אצלי באחורה השתמשתי במתאמים ונדנדה ארוכה יותר עם עלי סיקס קדמיים סנטדנרטיים , מקדימה השתמשתי בגילוח תושבת שלדה קיימת, ריתוך תושבת חדשה, גילוח תושבת נדנדה קיימת והזזתה קדימה עם נדנדות מקוריות על קפיצי סמו אחוריים 2 שעכשיו בדיוק מתכנן להחליף.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
[QUOTE=e-Pit@m;832817]אני לא מסכים,
1. הוא לא יודע בכלל איזה סטאפ יש לו או בן כמה הוא.
צולם היום , בהרכבת ספייסרים. הורכב לפני מס' שנים במתלם , אם מישהו מזהה. החשבונית של המתלם עם פירוט בבית . כשאגיע לבית ,אם אמצא אותה ,אדע.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
sj413 LWB , "3 , 5.14 , 2x1510 , "7.50-"16/ "7.00-"15
שמרו על קשר