צפייה בגרסה מלאה : בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני
. מאז אני מחליף מסנן סולר כל טיפול.
Sent from my V10 using Tapatalk
גישה שאימצתי לפני המון שנים, וממליץ עליה לכולם.
אנחנו נוסעים היום למדבר - ובשביל השקט הנפשי רציתי שיהיה לי פילטר סולר ספייר.
אסף.
זה לא השלב שבו טויוטה מאבדת מהייתרון היחסי שלה- שקט נפשי...?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
גישה שאימצתי לפני המון שנים, וממליץ עליה לכולם.שאל אותי היום הברנש במחסן חלפים של טויוטה - אם אפשר לשאול... למה אתה צריך פילטר סולר... זה לא משהו שהולך כאן....
הוא הדגים פרצוף מתפלא כשאמרתי שאני מחליף כל 10000 קמ.
אסף.
תהנו במדבר!!
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
נהנינו. אמנם בחניון נחל עקרב לא היינו לבד אבל לא נורא. כמו שרומי ציינה אם כבר מישהו שומע שירים בחניון לילה אז שיהיו כאלה שירים.
הטנדר עבר ללא דופי (נקישות של ציריה נחשב ללא דופי) והחששות כולם הוסרו.
אסף.
תודה. אנחנו אחרי פירוק וניקוי של המיכל. כרגע אחרי החלפת המסנן הכל מרגיש טוב ממש. חזק שקט תענוג.
הנורה שמהבהבת אני לא מודאג כי כנראה זה מהגועל נפש שהסתובב במערכת - כשיהיה לי פנאי אני אפרק את החיישן.
אסף.אז הנורה עדיין דולקת ואני קצת פוחד לפרק את הבית של החיישן ולהישאר עם פלסטיק שבור. מדי פעם.... ממש לא יותר מפעם בשבוע... הטנדר לא מניע מייד. אני מפמפם ובאמת אין לחץ בקו. אני משוכנע שהג'יפה שתוקעת את החיישן גם גורמת לדיאפרגמה של הפומפה לאבד לחץ מדי פעם.
מישהו פירק כזו פומפה ? בטיוטה איסוזו או מיצובישי? אני רוצה לפרק ולנקות אותה.
אסף.
אני יודע שאתה לא מהז'אנר, אבל מה אכפת לך לנסות לשים תוסף פוליטרון בסולר לתקופה מסוימת?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
אם הקו ריק זה לא מעיד על כניסת אוויר איפשהו? אולי זה משהו שמטריף את החיישן?
פירוק של בית הפילטר ניקוי ללא פירוק של המצוף (למען הדורות הבאים זה המצוף שמתחת לקרב הסינון) ..... הנורה עדיין מהבהבת. בדיקה שהחוטים תקינים - כשהקונקטור מנותק הנורה כבה.
לא יודע. אבל שיהיה בינתיים ככה.
אסף.
טושי כתב בזמנו על לכלוך בדיאפרגמה שיכול לגרום להתרוקנות בית הפילטר.
אז הנורה עדיין דולקת ואני קצת פוחד לפרק את הבית של החיישן ולהישאר עם פלסטיק שבור. מדי פעם.... ממש לא יותר מפעם בשבוע... הטנדר לא מניע מייד. אני מפמפם ובאמת אין לחץ בקו. אני משוכנע שהג'יפה שתוקעת את החיישן גם גורמת לדיאפרגמה של הפומפה לאבד לחץ מדי פעם.
מישהו פירק כזו פומפה ? בטיוטה איסוזו או מיצובישי? אני רוצה לפרק ולנקות אותה.
אסף.
פירקתי.
ולדעתי חסר טעם כי זה לא ממש יעזור, ואם כן לתקופה קצרה והתופעה תחזור, כנראה העסק "התעייף" שם, לדעתי אין מנוס מהחלפת הבית פילטר לחדש, אני חושב שמגיע קומפלט עם חיישן גם, יקר אבל ימנע תקיעות.
כזה מפלסטיק? זה רק לסובב את המכסה?
אסף.
אני לא סגור על זה איך זה אצלך, אבל ברכבים אחרים כן מפלסטיק כזה דומה.
בכל מקרה לדעתי כל העסק די "עדין ופריך" עם השנים, ככה שעדיף חדש, לדעתי...
החלפתי היום את הצירייה הימנית. זו עבודה שעשיתי כבר כמה פעמים בהיילקסים ולנדקרוזרים כולל בשטח - ולא יודע למה - הפעם הלך ממש קשה. גם בגלל שהייתי לבד (זו עבודה לשניים) אבל גם בלי קשר. פשוט קשה. כל בורג כמעט - מלחמה.
לקח 4 שעות של התשה מה שבפעמים הקודמות היה בין שעה לשעתיים בנחת.
אבל עכשיו יש שתי ציריות שלא עושות רעש לטיול סוכות. אני מרגיש שהטנדר די מוכן לעונת הטיולים שנפתחת.
אסף.
GodsFather
01-10-23, 22:14
אתה יודע איך קוראים לזה
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
החלפתי היום את הצירייה הימנית. זו עבודה שעשיתי כבר כמה פעמים בהיילקסים ולנדקרוזרים כולל בשטח - ולא יודע למה - הפעם הלך ממש קשה. גם בגלל שהייתי לבד (זו עבודה לשניים) אבל גם בלי קשר. פשוט קשה. כל בורג כמעט - מלחמה.
לקח 4 שעות של התשה מה שבפעמים הקודמות היה בין שעה לשעתיים בנחת.
אבל עכשיו יש שתי ציריות שלא עושות רעש לטיול סוכות. אני מרגיש שהטנדר די מוכן לעונת הטיולים שנפתחת.
אסף.
מסממני הגיל.
דברים שבער היו קלים הופכים קשים.
ודברים שבעבר היו קשים הופכים רכים......
והנה עברה עוד שנה, עוד טסט ואיתו החלפה של תופים ורפידות מאחור - סיפור של כ1300 שקל חלקים ועבודה. החזיקו 100 אלף ק"מ, מהרגע הראשון לא עבדו מאוד טוב אבל עברו טסטים וגם זה משהו. הסט החדש יותר טוב באופן מורגש. זה צ'יינה וזה צ'יינה. ועדיין גם אחרי סיבוב ברניש אגרסיבי הביצועים במכון הרישוי אמנם עוברים אבל לא מעולים. עדיין צריך למצוא את הדרך לביצועי בלם אחורי טובים יותר.
תכננתי לסכם בסוף אוקטובר 5 שנים אבל לא היה לי מצב רוח לזה. בחודש אוקטובר קצת נמנעתי להגיע עם הטנדר לכל מיני מקומות ולא מעט אנשים עשו לי פרצוף או נכנסו לחרדה. לא נעים. אבל זה כבר עבר נראה לי.
השנה החמישית היתה יקרה במיוחד עם כל ענייני הדלק המזוהם. אבל צריך לעשות את החשבון הכולל.
אסף.
בשעה טובה נגמרה ההרצה...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240202/29968ae63848f49f23f24e1fb7999599.jpg
boaz avrahami
03-02-24, 10:20
כבר שיתפתי בעבר מחוויותי עם מוצרי בלימה שנמכרים בישראל ועוברים טסט.
מי שחשוב לו בטיחות שישקיע בצמיגים טובים ומוצרי בלימה איכותיים מהשורה הראשונה.
מדובר בחסכון של הרבה מטרים בבלימת חירום ותוספת הרבה שקט נפשי.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Grandtorino
05-02-24, 10:22
ולא מעט אנשים עשו לי פרצוף או נכנסו לחרדה. לא נעים. אבל זה כבר עבר נראה לי.
אני מכיר דווקא מישהו (בג'ימני כחול אפור) שצוחק כשהוא רואה את האוטו על כביש 5 בבוקר ;).
האוטו בולט ותמיד נחמד לראות אוטו שמכירים מהפורומים.
(-;
וואלה..
ויש מי שמנסה לשכנע אותנו לחזור למכוניות אלמונימיות.... איפה הכיף בזה?
אסף.
לאן הגענו.. היילקס לבן ואפרורי בתודעה, הפך לסלבריטי מהצד הלא נכון של הפרסום.
מוני אורבך
06-02-24, 14:50
ההיליקס הוא סלב עולמי כבר 20 שנה ויותר.
מאז התוכנית האלמותית ב top gear הוא הפך להיות סלב עולמי.
אבל גם לפני זה הוא היה די מפורסם, בתור רכב עולם שלישי, וספספית של מחבלים.
לא סתם הנוחבא בחרו בו בתור רכב ה"התקפה" שלהם.
הזזת נשם הסרן האחורי שהתקנתי בגובה השילדה.
הוא לא נראה טוב. די סתום מאבק ובוץ.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240224/90c2a01183cfc0b34bb6f1e6182da02e.jpg
הפעם הרמתי אותו עם צינור פלסטיק ארוך לתוך הבית של הפנס האחורי.
בחיפוש אחרי פשרה בין גובה לבין צינור לא ארוך מדי - זה מה שאנסה הפעם.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240224/450e3468c06d42bbc83cbaac3816585a.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20240224/1b9c8b17e519c8c50202a34d12fe467b.jpg
נקווה שיהיה טוב יותר מהפעם הקודמת..
אסף.
כמובן... הנה הנשם עצמו בתוך בית הפנס.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240225/c9c4524ee8abacc67ba6bff3b350e6cf.jpg
למה לא בין הקבינה לארגז?
הזנב לדעתי תמיד יורד עמוק לתוך המים כשעולים מחציית נחל.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
בין הקבינה לארגז פחות טוב מבחינת זה שהמרחק גדול יותר וגם יש שם כל הזמן אבק.
ואם הפנסים של הטנדר טובלים לזמן ארוך במים...... יש בעיה.
אסף.
לדעתי, בית הפנס שממוקם בתוך אזור התת-לחץ של הרכב הוא אחד האזורים היותר מאובקים שיש.
למה אתה נרתע מקו ארוך? בגלל ההתנגדות לזרימה?
זה נשם, לא צריכה להיות שם ממש ספיקה.
אצלי משכתי אותו לאורך השלדה עד קיר האש. בקצה הרכבתי פילטר ברונזה קטן במקום המכסה המקורי.
geva dover
26-02-24, 08:02
אצלי בסרן האחרוי הכנסתי את הנשם לארגז ( סגור)
מאמין שעם הברזנט שלך, האטימה יותר טובה מאשר בפנס או בין הקבינה לארגז
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
אצלי כזה דבר מחליף את הנשם המקורי.
עד כה 5 שנים עובד בסדר ולא נראהשנפרץ מחזיר שמן.146147
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אצלי כזה דבר מחליף את הנשם המקורי.
עד כה 5 שנים עובד בסדר ולא נראהשנפרץ מחזיר שמן.146147
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
לחברת טרייל גיר יש כאלה...
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא הבנתי מה זה
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אני מבין מהתמונות שזה מתפקד כמו בלון, כשהסרן חם האוויר מתפשט אל הבלון הזה, ואח"כ כשהוא מתקרר האוויר חוזר פנימה ואז אין באמת אוורור ואין חשש לכניסת מים
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
ehudzeelim
27-02-24, 16:33
אפשר לייצר כזה מגרמושקה של מסרק הגה, גג 5 דקות עבודה..
גם מפנימית של אופני ילדים.
😉
גם מקונדום ז(חדש. משומש נראה לי לא לעניין)
אסף.
ehudzeelim
27-02-24, 16:53
להלביש קונדום על ביצה זה חדש לי, סחתיין על החשיבה המקורית.
כזכור - דליפת גז קטנה מהמזגן הביאה לכך שמילאתי גז אחת לשנה שנתיים.
אבל מתישהו בחורף המזגן איבד באחת את כל הגז - כלומר דליפה גדולה יותר - ברמה שהחיישנים מונעים מהמדחס להיכנס לפעולה.
חורף... וממילא אני נוסע בלי מזגן... אז לא מיהרתי לבדוק במה מדובר כי היה לי ברור שתתלווה לזה הוצאה. אבל לקראת טיולי פסח הגיע הזמן לבדוק מה קורה.
אז... עמוס מזגנים. אתם מכירים... ג'יפאי, כלומר משלנו, וגם בעל מקצוע מצויין.
השורה התחתונה אותרה דליפה משמעותית מהמעבה, וגם מדחס שסיים את חייו. נכנסתי ב0730 יצאתי ב 1400, ה'נזק' כולל איתור התקלה החלפת מעבה ומדחס ומסנן קבינה ומילוי גז כולל ואקום והכל - עלה לי 4000 שקל. חבילה. אבל נראה שהקיץ הקרוב לפחות יהיה קריר.
אסף.
טיול פסח הפעם להרי אילת. במסגרת ההכנה שמתי לב ששני מחזירי השמן של תיבת ההעברה מרטיבים. לא טוב לצאת ככה לשטח... ובכל זאת יוחלפו רק אחרי החופש...
ביום הראשון בכביש היתה לי תחושה של גלגל לא מהודק אז בערב הידקתי את אומי הגלגלים וגוז'ון אחד נגזר (בגלגל שבו כבר 3 הוחלפו). תכננתי להחליף אותו בחניון הלילה השני בבאר מילחן אבל תכניות זה תכניות והגורל זימן לי להגיע מאוחר אחרי כולם ואחרי גרירה של אייקון שטח אמריקאי לנקודת מפגש עם הגרר..... וההחלפה נדחתה לבוקר האחרון של הטיול.
אז כמובן - טיול עם הטנדר המזדקן אומר להקשיב יותר לרעשים חדשים ולהיות יותר עדין כלפיו בכביש אבל עדיין - טיול לא קל בטנדר שהוא לא מאה אחוז, ואין סיבה אמיתית לדאגה. באמת תקלות שוליות. תענוג.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240428/5f89759d93fe6d8d9513df52497f0318.jpg
. במסגרת ההכנה שמתי לב ששני מחזירי השמן של תיבת ההעברה מרטיבים. לא טוב לצאת ככה לשטח...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240428/5f89759d93fe6d8d9513df52497f0318.jpg
אמר אף בעלים של לנדרובר אי פעם... ,lol
אכן. בזכות זה שהייתי מספיק שנים בעלים של לנדרובר וג'יפים אני רגוע.
'מכונית זה כמו בחורה' אמר לי מישהו.. ' אם היא לא רטובה מלמטה משהו לא בסדר'....
אסף.
עכשיו לא נוכל להרדם בלי לדעת איזה אייקון אמריקאי חזר על גרר
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
הכל זה שאלה של איזה אייקונים מככבים לך בפנטזייות.
אסף לא מתכוון לדבר האמיתי.
אני מנחש ש..... האמר
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
ברור. כי אין יותר איקוני מהאמר.
אסף.
רצו סרטונים על האמר חשמלי שנגרר על ידי טנדר (פורד) וגם זה רק לאחר שהמתינו שעתיים לקירור הסוללות של ההאמר החשמלי.
אולי זהו האירוע שאסף רמז עליו
את ההאמר החשמלי לנקרוזר ניסה לפני הפורד... לא הצליח להזיז אותו.
הייתי שם, לא האמנתי כמה הנבלה כבדה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
את ההאמר החשמלי לנקרוזר ניסה לפני הפורד... לא הצליח להזיז אותו.
הייתי שם, לא האמנתי כמה הנבלה כבדה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ששש..... אורי, אסור לטנף על רכב שטח חשמלי.....
אבל בטח שהוא כבד. יותר מ-4 טון יבש.
מה קרה לו? התחממה הסוללה?....
כולה שרב אביבי חולף. ומה יהיה בקיץ? הרי אז יהיה במדבר הרבה יותר חם ובאופן קבוע ורציף במשך חודשים, לא ליום וחצי כמו שהיה לנו בחול המועד?...... חומר למחשבה.
אנחנו כאן בדיון על נבלת דיזל נוטפת שמן. לא על לווייתן חשמלי של 4.6 טון ריק שנסחף לחוף...
אסף.
לא לא. סתם האמר.
אסף.
ההאמר האייקוני זה H1/HUMVEE הצבאי. אני מנחש שהוא קצת פחות מתרגש משרב קטן.
תגיד שה"סתם האמר" שגמר גיר = H3 אזרחי. כלומר קולורדו/דימקס משודרג עם עיצוב ולוגו של האמר.
ימים רביעי ובמיוחד חמישי, היו קשוחים מאוד לגירים אוטומטיים, למזגנים של סובארו ולסופה פתוחה אחת, נטולת מזגן (שהחום לא בדיוק דגדג לה ובקטעים הכי לוהטים נשארה על 92 מעלות מקסימום, אבל את הנהג שלה שכבר קצת זקן לימי גיבוש מטורללים כאלה, החום הזה כמעט חיסל......:rolleyes:)
אז מה אתם מעדיפים? שיתאבד לכם הגיר?....
שיתאבד לכם המזגן?...
או שתצטרכו שישפכו עליכם ג'ריקן מים?...
- - - Updated - - -
אנחנו כאן בדיון על נבלת דיזל נוטפת שמן. לא על לווייתן חשמלי של 4.6 טון ריק שנסחף לחוף...
אסף.
נבלת דיזל מטפטפת שמן היתה לך פעם. בצבע שחור עם גג לבן.
לטויוטה הנוכחית אתה קורא "נבלה"?.... גם היא מטפטפת?
פספסת כמה הודעות למעלה שהוא יצא לטיול עם מחזירי שמן מזיעים
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אתה לא עוקב דרור... הטרנספר רטוב.
מה שהיה עצוב (סליחה אסף) זה שאף אחד לא ידע מה קרה לev, הוא נעמד בתחתית ערוץ...והחליט שהוא בp.
לא הנהג ולא אף אחד אחר לא הצליח להביו מה קרה.. התאוריה היתה שחם לו.
זה היה בחמישי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
האמת?
I couldn't care less
זה מעניין בתור אנקדוטה ותו לא.
אסף.
אמנם אין לי לנדרובר.... אבל מי כמוני מכיר את ההבדל בין "מזיע" ל"רטוב".
החל מאפריל אני מזיע - ושונא את זה. אבל אם הג'יפ מזיע, זה לא כזה נורא. לעומת זאת - כשהוא נוזל...... זה כבר לא טוב.
אז הטויוטה של אסף מטפטפת?..... וזה לא טוב. באמת לא עקבתי אחורה מספיק.
ועדיין אני מתקשה לקרוא להיילקס 2008 בשם "נבלה". לא מסתדר לי......
וחמישי היה קשוח ביותר ללא ספק. מזגנים קרסו, גירים התחממו, לסופה זה לא הזיז אבל אני כמעט החזרתי נשמתי לבורא עולם..... חום זה רע. אני שונא חום.
כן.. גם מחזירי שמן של טויוטה מתחילים להזיע אחרי 15 שנה....
ולגבי ה'נבלה' - הכל יחסי.... (לאותו לוויתן חשמלי שהוזכר כאן)
אסף.
הלווייתן החשמלי הוא אכן נבלה עוד לפני שנמסר ללקוח.....
הגזמה פרועה במימדים ובמשקל המטורף, יותר מדי טכנולוגיה מיותרת שמשולבת באיכות הרכבה אמריקאית ובחשד המתמיד במערכת ההנעה החשמלית ורגישותה לתנאי טמפרטורה קיצוניים (לכאן ולכאן...) אללה יסתור.
אנשים אשכרה משלמים על זה כמעט מיליון שקל ואשכרה סומכים על זה כדי לצאת למדבר.......
לאיך שזה נראה אני בכלל לא מתייחס כי זה עניין של טעם נטו. או היעדרו.
רק דיברתי....
והיום בבוקר התחיל ווווווווו להדהד בקבינה עם סל"ד המנוע.
בקושי שומעים את הנהמה בתא המנוע וזה לא נשמע מאזור החזית ורצועת האביזרים.....
לקוות שזה רק איזה פח מהמהם או להיות ריאלי ולהבין שאי שם במנוע יש מיסב עצוב?
אני בכל זאת אנסה לשמוע אם זה משתתק כשאני אוריד את חגורת האביזרים.
אסף.
אהבתי את הגישה.
לצפות לגרוע מכל וככה לא להתאכזב.
נראה שהרעש נפסק.
נסיבתית זה קרה מייד כשפרקתי מהארגז את הג'ריקן בנזין הלא מלא עד הסוף שהיה צמוד לדופן.....
אסף.
ehudzeelim
04-05-24, 23:13
תעביר אותו לפגוש
לפגוש של הג'יפ שעבורו אני סוחב אותו ..
אסף.
דברים קטנים על הדרך... רצועת אביזרים - טיפ למי שמחליף - מפתח 14 רינג ארוך מאוד או בוקס על ידית כוח עם מאריך אבל הינע 1/2 לא ייכנס בין המותחם למניפה רק הינע 3/8. כיוון שזו עבודה שצריך לדעת לעשות בשטח אני מציע לכם לתרגל לוודא שיש את הכלים והחגורה ברכב.
ולא אהבתי איך שהטרמינלים של המצבר נראים אחרי 15 שנות שירות אז החלפתי לחדשים מקוריים.
שני דברים שעולים מעט בכסף וזמן עבודה, ונותנים שקט נפשי.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240518/cbc8417e95cdad50e385ee8e1a977276.jpg
סביב סיום ההרצה ו300000 ק"מ הגיעה העת גם לטיפול גדול. כל השמנים בכל האוטו זה ברור, טיימינג, וגם מיכל התפשטות חדש. למה? כי על הישן היתה עוד מהקניה שריטה עמוקה ועם התיישנות הפלסטיק היה לי חשש.
עוד הוחלפו מחזש קראנק נוזל ומחזירי השמן החיצוניים של תיבת העברה. הקדמי הרטיב (למרות שאולי זה היה רק האטם גומי על החוק) אז החלפתי גם את השני.
אפשר לומר בביטחון שבשנתו ה15 של הטנדר החלפתי את כל מחזירי השמן החיצוניים כמעט. כנראה שזה אורך החיים שאפשר לצפות לו מהם.
את משאבת ההגה החלטנו לשפץ ולא להחליף לאור המחיר השערורייתי של משאבה חדשה. כשיגיעו החלקים - נשפץ ונתעד.
אסף.
את משאבת ההגה החלטנו לשפץ ולא להחליף לאור המחיר השערורייתי של משאבה חדשה. כשיגיעו החלקים - נשפץ ונתעד.
נשפץ? נתעד? הקמת קואליציה? מי זה אנחנו?
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
סער (זה שמלכלך את הידיים במקומי תמורת תשלום הוגן) ואנוכי.
אסף.
את משאבת ההגה החלטנו לשפץ ולא להחליף לאור המחיר השערורייתי של משאבה חדשה. כשיגיעו החלקים - נשפץ ונתעד.
נשפץ? נתעד? הקמת קואליציה? מי זה אנחנו?
Sent from my SM-S908E using Tapatalkhttps://youtu.be/E09LU6XVyxs?si=EjHwXt-256p0gkSe
קמתי בבוקר עם דחף.לעשות משהו שייראה.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220401/a22572703cb09ca3b341472d83701c49.jpg
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אסף הי,
עברו שנתיים ומשהו מאז שצבעת את הארגז עם ה- Barricade Bedliner
יכול לתת חוות דעת על הצבע שהשתמשת בו?
החזיק מעמד?
היית משתמש בו שוב או בוחר מוצר אחר (רפטור וכד')?
אם היית צובע שוב באותו צבע, היית בוחר לעשות בהתזה או שהרולר נתן תוצאות טובות מספיק בעיניך?
תודה,
עמית
גם אחרי שנתיים המוצר מעולה.
היישום ברולר היה קל ואין סיבה למשהו אחר. הייתי עושה עוד שכבה אם כבר.
אסף.
מאז סאגת הסולר המזוהם חסר לטנדר כוח בסלד נמוך. זה מורגש מאוד במקומות שיכולתי לזחול על הטורים ועכשיו הוא מדומם אם אני לא מרים סלד וזה מקשה מאוד על נהיגה טכנית ואיטית.
אם מוסיפים לזה את העובדה שכרגע אין הגה כוח בטורים הנמוכים עד שיפוץ המשאבה - נהיה לא קל בשטח.
אין שום נתון בעייתי על פניו ובכל זאת חסר כוח לפני שלחץ הגדישה עולה.
תנו לי רעיונות.
אסף.
תנו לי רעיונות.
אסף.
סע חודש-חודשיים על סמוראי עם גלגלים גדולים ללא הפחתות ותחזור לטנדר.
ערכי מרססים?תקינים. המרססים אחרי שיפוץ ונבדקו גם במעבדה וגם דרך ה obd.
אסף.
התופעה לא השתנתה לפני ואחרי החלפת הרצועה.
אסף.
שחר גרינברג
09-08-24, 20:27
מתי פעם אחרונה החלפת פילטר סולר?
עשית ניקוי סעפת יניקה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
החלפתי המון פילטרים בשנתיים האחרונות וגם הסעפת הצצנו לתוכה לפני שנה בערך והיה ממש בסדר. למרות שזה כיוון ששווה לבדוק שוב.
אסף.
שחר גרינברג
09-08-24, 20:35
אני מצרף תמונה של סעפת של 1kd
שלכאורה טופלה במוסך טוב
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240809/42037df23d1f52c0533930eb0e84a7e3.jpg
ממליץ לפרק ולנקות
ועל הדרך לחסום את הegr
Sent from my iPhone using Tapatalk
שחר גרינברג
09-08-24, 20:37
החלפתי המון פילטרים בשנתיים האחרונות וגם הסעפת הצצנו לתוכה לפני שנה בערך והיה ממש בסדר. למרות שזה כיוון ששווה לבדוק שוב.
אסף.
מנוע הkd רגישים לירידה בזרימת הדלק למשאבה
זה ממש מורגש
הייתי מוודא שיש זרימה תקינה עד משאבה.
הנשם של המיכל דלק תקין?
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש בזה משהו. הכל התחיל בסולר מזוהם שסתם את המיכל. ניקו את המיכל במוסך אבל כנראה כדאי לשים שוב חומר ממיס.
אסף.
פיטריה בצנרת.
מפחית ספיקה בקו.
אני צריך לחדש את הברזנט. נקרע.
מקבל מחירים די גבוהים יחסית למה שחשבתי - יקרים כמעט כמו סגירה קשיחה משומשת.
בקיצור אם עד החורף אני אמצא (בעזרתכם! ) סגירה משומשת (דלתות צד גדולות ודלת אחורית שנפתחת למעלה ומשאירה את הדלת המקורית) בזול יחסית אני אשקול.
אסף.
יונימוג אדום
21-08-24, 17:15
תנסה אצל - די. בי. פלסט בקיבוץ בחן - 09-8783145 .
מפעל לא גדול אבל עובד יפה ומחירים ממש סבירים .
עשה לי ברזנט מסובך לעגלה של בקאי תוך יום ובמחיר ממש הוגן .
ישנו גם סוהיל בנצרת אשר תופר ברזנטים לכל הג'יפים הפתוחים - עבודה טובה ומחיר סופר הגון , החיסרון אצלו - עד החורף הבא יהיה מוכן .
אילן
היילקס אספנות
21-08-24, 20:28
אמנם לפני 8 שנים אבל אני מניח שעם יכולת מיקוח טובה אפשר לקבל מחיר הוגן ועבודה שמחזיקה עד עכשיו....
רדיק ברזנטים ברחוב סלמה סמוך מאוד לתחנה המרכזית מדרכה דרומית.
אז עלה ברזנט קומפלט 1200 שח
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
ehudzeelim
21-08-24, 21:57
אולי זה ייתן לך סדר גודל,
עשיתי אצל נוני בגבעת ברנר לפני שנה וחצי -שנתיים,
עלה 600+-.
(העודפים בברזנט הם על פי בקשה שלי ולא טעות במדידות 😁)
147374147373
הברזנט הנוכחי שלי עלה 600 שקל בהכל לים, לפני 5 שנים.
147378
ההמלצה לעיל על החברים מ ק.ג.ב נראית מוצלחת הייתי היום לגישושים והצעת מחיר. אעדכן בהמשך.
אבל אבוי! אין ברזנט ירוק זית. מלחמה וזה. ומדברי בעייתי (נדוש). ואפור בהיר אני לא רוצה (זה לא צבע). וכחול מכוער. וירוק או אדום או צהוב נראה אוטו של ירקן. ולבן... עזבו. זה לא יפה. אז מה נשאר? שחור? שחור זה מרזה (בגלל זה אין קונדומים שחורים) וזה גם לא באמת צבע. בעיה.
אסף.
אני עובד עם https://www.a-marhiv.co.il/shop/ בעיקר לתעשיה צבאית, אם למישהו יש ירוק זה כנראה לו.
ההמלצה לעיל על החברים מ ק.ג.ב נראית מוצלחת הייתי היום לגישושים והצעת מחיר. אעדכן בהמשך.
אבל אבוי! אין ברזנט ירוק זית. מלחמה וזה. ומדברי בעייתי (נדוש). ואפור בהיר אני לא רוצה (זה לא צבע). וכחול מכוער. וירוק או אדום או צהוב נראה אוטו של ירקן. ולבן... עזבו. זה לא יפה. אז מה נשאר? שחור? שחור זה מרזה (בגלל זה אין קונדומים שחורים) וזה גם לא באמת צבע. בעיה.
אסף.שחור הולך עם הכל. בהצלחה.
ההמלצה לעיל על החברים מ ק.ג.ב נראית מוצלחת
זה באמת הזמן להתחבר לק.ג.ב?
ובכן... זוכרים את משאבת ההגה הרועשת?
באחד הלילות בדרך לאי שם הרגשתי שאין הגה. כלומר אין תגבור. בכלל.
הגעתי לאן שהגעתי, העמדתי את הטנדר ישר יחסית, הסתיימה הפעילות באישון לילה ויצאתי חזרה הביתה. לפני שיצאתי לדרך פתחתי את מכסה המנוע וראיתי מיכל נוזל הגה במצב ריק. לא טוב בכלל.
בדיקה ראשונה - מפלס שמן מנוע. תקין כלומר אין את המצב הלא טוב של משאבה נוזלת לתוך המנוע. מילאתי כמה נוזל הגה שהיה לי ונסעתי הביתה, יש הגה אמנם רועש אבל רגיל.
בתל אביב, פניית פרסה כדי לחנות ובום. אין הגה. הצלחתי איכשהו לחנות חצי על מדרכה עם איזה עשרה רוורסים. בבוקר אני מגיע ורואה שובל אדום שמסמן את תמרוני החניה של ליל אמש ומתחת לגחון שלולית של נוזל אדמדם. המיכל כמובן ריק.
זה מצב שברור שצריך להזמין גרר ולמוסך.
או להניע ולנסוע למוסך - אחרי שעוד קצת נוזל טרי נמזג למיכל.
במוסך גילינו שהמסרק פרץ - ולמשפץ אין כאלה אז המסרק פורק ונשלח לשיפוץ. במקביל הוזמנה משאבה מפירוק כי במצב כזה אני לא רוצה לקחת סיכון על המשאבה הרועשת והאטמים שהזמנתי לשיפוץ עוד לא הגיעו.
שורה תחתונה קצת פחות מ3000 שח לשיפוץ מסרק - חלקים ועבודה, ועוד קצת פחות מ 2000 להחלפת משאבה למשומשת - ונשארתי ביד עם המשאבה הרועשת וסט אטמים לשיפוץ שלה שהגיע בינתיים.
וכמובן תחושת מסוגלות ושרירי כתפיים תפוסים.
אסף.
ההמלצה לעיל על החברים מ ק.ג.ב נראית מוצלחת הייתי היום לגישושים והצעת מחיר. אעדכן בהמשך.
אבל אבוי! אין ברזנט ירוק זית. מלחמה וזה. ומדברי בעייתי (נדוש). ואפור בהיר אני לא רוצה (זה לא צבע). וכחול מכוער. וירוק או אדום או צהוב נראה אוטו של ירקן. ולבן... עזבו. זה לא יפה. אז מה נשאר? שחור? שחור זה מרזה (בגלל זה אין קונדומים שחורים) וזה גם לא באמת צבע. בעיה.
אסף.
על טעם וריח...לטעמי בכל אופן שחור ולבן אחלה שילוב.
סתם שאלה מחוסר ידע - זה חייב להיות ברזנט ? למה לא שמשונית שאז אולי יש מבחר צבעים גדול יותר ועל פניו לדעתי גם אטומה יותר למים מברזנט
שמשונית. שמשונית. ברזנט זה רק הדיבור.
אסף.
לא חסרות שמשוניות לתרומה במאגר תרומת האיברים הקרוב למקום מגוריך....
אתה יכול לקחת משהו משומש גדול מספיק ולהפיח בו חיים חדשים, כבונוס תקבל מראה קסום של פזם :)
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
משומש כבר יש לי. הבעיה היא שזה משומש וישן.
אסף.
ההמלצה לעיל על החברים מ ק.ג.ב נראית מוצלחת הייתי היום לגישושים והצעת מחיר. אעדכן בהמשך.
אבל אבוי! אין ברזנט ירוק זית. מלחמה וזה. ומדברי בעייתי (נדוש). ואפור בהיר אני לא רוצה (זה לא צבע). וכחול מכוער. וירוק או אדום או צהוב נראה אוטו של ירקן. ולבן... עזבו. זה לא יפה. אז מה נשאר? שחור? שחור זה מרזה (בגלל זה אין קונדומים שחורים) וזה גם לא באמת צבע. בעיה.
אסף.
רק אציין שממש בימים הקרובים יגיע אלינו משלוח ראשון של Canvas Canopies made in Australia.
זה לא ברזנט ולא שמשונית - הרבה יותר איכותי ומתאים בדיוק לרכב.
התמונות להמחשה147516147517
זה לא ברזנט ולא שמשונית - הרבה יותר איכותי ומתאים בדיוק לרכב.
]
מתאים מן הסתם לקשתות במידה מאוד מסוימת.
וגם,
קנבס זה לא ברזנט?(בד לא סינטטי, ארוג צפוף מאוד ועבה מאוד?)
מתאים מן הסתם לקשתות במידה מאוד מסוימת.
וגם,
קנבס זה לא ברזנט?(בד לא סינטטי, ארוג צפוף מאוד ועבה מאוד?)
הסגירה מיועדת לרכבים ללא קשתות כלל. מגיעה עם קונסטרוקציית ברזל בפירוק מהיר + גגון. כולל פרופילים שתפורים בתוך דפנות הסגירה על מנת למנוע התנפנפות ברוח.
קנבס זה כותנה שעברה טיפול נגד מים.
אז אני סברתי בשגגה, שברזנט הוא יריעת קנבס אטומה כמו של האוהלים של פעם, ושל רכבים צבאיים ישנים.
וכנראה טעיתי.
שכן ברזנט (לפי רוב המקורות) הוא שם גנרי ליריעה אטומה למים.
אם כי לפי חלק מהמקורות, הברזנט הוא מילה שמקורה באברזין, שהיא מילה קדומה בארמית ליריעה אטומה מבד או מעור.
ואם כבר,
קנבס במקור עשוי מסיבים שמקורם בצמח הקנבוס (אותה משפחה של הירוק הירוק הזה) שכל הפרמטרים שלהם מתעלים על סיבי כותנה.
*אנקדוטה מעניינת היא, שהסיבה בגללה עברו להשתמש בכותנה במקום בקנבוס היא תככים ומניעים כלכליים שמקורם באמריקה של ימי מסיבת התה, שם דחפו את הקנבוס החוצה והכניסו כותנה כחלק מהכרזה של הקנביס כסם מסוכן. מהלך שעל פי חלק מהתאוריות הונע ע"י יצרני אלכוהול ותירס.
*לפסקה האחרונה אין לי סימוכין והבסיס לה הגיע מנהג אחר סביב מדורה.
חפרתי.
רק אציין שממש בימים הקרובים יגיע אלינו משלוח ראשון של Canvas Canopies made in Australia.
זה לא ברזנט ולא שמשונית - הרבה יותר איכותי ומתאים בדיוק לרכב.
התמונות להמחשה147516147517עכשיו נזכרת? לא, באמת, סתם אתה מעצבן. שבוע קודם היית אומר זה הכל..
(-;
אסף.
אל תתבאס אסף,
לאחר בדיקה מול איש שטח הסגירה מתאימה רק לריבו
Sent from my SM-G990B using Tapatalk
רק אציין שממש בימים הקרובים יגיע אלינו משלוח ראשון של Canvas Canopies made in Australia.
זה לא ברזנט ולא שמשונית - הרבה יותר איכותי ומתאים בדיוק לרכב.
התמונות להמחשה147516147517
מה הסיכוי שתביאו כמה יחידות שמתאימות לויגו?
מנצל את העובדה שאין ברזנט כדי לנקות ולתת שכבת ציפוי טריה לארגז.
לזכותו של החומר יאמר שבניקוי עם גרניק מטווח אפס לא התקלף ולא כלום.
כמובן ששעה אחרי סיום העבודה תוך כדי זמן הייבוש - חיפור צירבנה במרכז הארגז... אבל אחת עם בעיות עיכול.. נשאר עיטור בדוגמה מעניינת
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241101/9f8b41b631a05c925d49b2b6cd0e932f.jpg
ככה על הדרך עברה עוד שנה.
הוצאות לא רגילות - מדחס ומעבנ מזגן (4000), ענייני הגה (5000) וטיימינג ומחז"שים של תיבת העברה.
שנה מעל לממוצע ההוצאות השנתי, אבל מצד שני כבר מעל 310 אלף קמ...
אסף.
סתם נתון מעניין... מתברר שמתוך כ 720 היילקסים מאותו קוד דגם, רובם שנת 2008, רק כ 100 ירדו מהכביש אחרי 15 שנה.
אסף.
לאיזו מציאות הגענו שבה אחרי 15 שנים זה מעניין שרכב עדיין נוסע על הכביש
לאיזו מציאות הגענו שבה אחרי 15 שנים זה מעניין שרכב עדיין נוסע על הכביששרלה מעניינת. האם מכוניות ישנות יותר חיות יותר (בפוטנציה...)
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
זה לא קשור למכונית. זה עניין תרבותי.
אז יש ברזנט (שמשונית) חדש. שחור. (חייב לומר שחישוקים לבנים נראים הדבר הנכון כשהברזנט שחור והאוטו לבן.... )
הפעם ביקשתי וקיבלתי רוכסנים איכותיים יותר ומתאימים לתנאי סביבה של אבק.
בלי שביקשתי גם קיבלתי אבזמים מתכתיים ומאוד שמחתי על זה עד הגשם הראשון. לא משהו ששתי שכבות ספריי צבע לא יפתרו.
הקרעים בברזנט הישן היו במפגש שלו עם לוחות הפח שמחזיקים אותו. כפעולה מונעת הפעם מראש הרכבתי פרופיל קדר (מבאביגום ראש העין) על השוליים שלהם.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241125/d352483182b82bf98608552d7cf3fe03.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20241125/018376d509f8626c97e531f3a58ba2f6.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20241125/f6c9367dbbf61a4e8b2c7f8546355ca6.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20241125/1d0237fdb9db9fd5545a2ba138625783.jpg
...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241125/33ca116c22ed64a7e9cc592b236cd071.jpg
אגב.. אתמול הייתי מעורב בתאונת דרכים השלישית מאותו סוג בדיוק. עמידה בפקק, מכה מאחור.... כזה כמו שיורדים מדרגה והוו גרירה חוטף? אז זה. עוצר בצד יוצא רואה מאחורה אוטו שבור חלקית עם הטבעה יפה כזאת של הרסיבר של הוו גרירה במכסה מנוע המעוקם. אצלי? שיפשוף בצבע של הרסיבר.
למרות זאת - כפי שהסברתי מאוחר יותר לבעלה של "ליאור שנכנסה בי מאחור" זה אוטו מברזל אז לפעמים יש נזק שלא רואים מייד. כמו איזמל שנותנים עליו מכה אבל מה שנשבר זה מה שהוא מונח עליו בקצה הרחוק.
זה כבר קרה לי כאמור, פעם עם ה F250 - לא הרגשתי בכלל, עצרתי כי אנשים צעקו וצפרו, היתה שם מיצובישי בלי גריל ורדיאטור, עם הדיפנדר- הסוברו ההיא היתה טוטל לוס, המנוע היה על הריצפה, שלולית של נוזל קירור ושמן והדלתות לא נפתחו. גם אז חשבתי שאין אצלי נזק אבל אולי הנזילה שהתחילה כמה חודשים מאוחר יותר מהמיכל סולר היתה תוצאה של המכה ההיא. ואולי לא. ועכשיו פעם שלישית עם הטנדר. איכשהו אנשים נמשכים לרסיבר של וו גרירה. הפעם כנראה התבגרתי כי לקחתי פרטים.
(ואגב את ההוכחה לזה שהתבגרתי מצאתי ברשיון הנהיגה של "ליאור שנכנסה בי מאחור" - שנת הלידה שלה היא כמה שנים אחרי שהוצאתי רשיון .....)
אסף.
הברזנט נראה מעולה! תתחדש...
איפה? כמה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
1500. נוני סוככים בק.ג.ב.
אבל הוא לא מדד את הטנדר אלא את הברזנט הישן שכבר היה מעוות. לכן היה צריך סבב תיקונים וגם אחריו יש קו חיתוך לא לגמרי ישר (שכנראה רק אני רואה).
אסף.
הוא מה-kgb?
אם לא מה זה ק.ג.ב?
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אם אפשר לשאול למה רוכסן מסוג של שינים יצוקות (מפלסטיק) ולא רוכסן סלילי?
אגב.. אתמול הייתי מעורב בתאונת דרכים השלישית מאותו סוג בדיוק. עמידה בפקק, מכה מאחור.... כזה כמו שיורדים מדרגה והוו גרירה חוטף? אז זה. עוצר בצד יוצא רואה מאחורה אוטו שבור חלקית עם הטבעה יפה כזאת של הרסיבר של הוו גרירה במכסה מנוע המעוקם. אצלי? שיפשוף בצבע של הרסיבר.
למרות זאת - כפי שהסברתי מאוחר יותר לבעלה של "ליאור שנכנסה בי מאחור" זה אוטו מברזל אז לפעמים יש נזק שלא רואים מייד. כמו איזמל שנותנים עליו מכה אבל מה שנשבר זה מה שהוא מונח עליו בקצה הרחוק.
זה כבר קרה לי כאמור, פעם עם ה F250 - לא הרגשתי בכלל, עצרתי כי אנשים צעקו וצפרו, היתה שם מיצובישי בלי גריל ורדיאטור, עם הדיפנדר- הסוברו ההיא היתה טוטל לוס, המנוע היה על הריצפה, שלולית של נוזל קירור ושמן והדלתות לא נפתחו. גם אז חשבתי שאין אצלי נזק אבל אולי הנזילה שהתחילה כמה חודשים מאוחר יותר מהמיכל סולר היתה תוצאה של המכה ההיא. ואולי לא. ועכשיו פעם שלישית עם הטנדר. איכשהו אנשים נמשכים לרסיבר של וו גרירה. הפעם כנראה התבגרתי כי לקחתי פרטים.
(ואגב את ההוכחה לזה שהתבגרתי מצאתי ברשיון הנהיגה של "ליאור שנכנסה בי מאחור" - שנת הלידה שלה היא כמה שנים אחרי שהוצאתי רשיון .....)
אסף.יכול להיות שהרכבים שלך גבוהים יחסית ולא נקלטים בגלאי רדאר של הרכבים?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אם אפשר לשאול למה רוכסן מסוג של שינים יצוקות (מפלסטיק) ולא רוכסן סלילי?בטח שאפשר.
רוכסנים שהיו - רוכסנים סליל - לא החזיקו מעמד. כל שלוש שנים להחליף רוכסנים גם יקר וגם הורס את הכיסוי.
זה המצב לא רק אצלי אלא בכל הברזנטים שאני מכיר שחיים בתנאים דומים.
אני חושב שזה בגלל שהרוח מנפחת את הכיסוי והרוכסן נמתח לצדדים בצורה מחזורית. האבק גם לא עוזר - חייבים לתחזק כל הזמן עם סבון/ נר. והם עדינים. רואים עליהם שהם עדינים. זה חוט דק עם ציפוי עדין.
הרוכסן הזה גם יצרן יותר טוב מהכוכב שמקובל בתעשייה וגם אמור להיות מתאים יותר לתנאי הסביבה. נחיה ונראה.
אסף.
יכול להיות שהרכבים שלך גבוהים יחסית ולא נקלטים בגלאי רדאר של הרכבים?
Sent from my SM-S928B using Tapatalkבכל המקרים לא היה מדובר ברכב עם רדאר.
אסף.
בטח שאפשר.
רוכסנים שהיו - רוכסנים סליל - לא החזיקו מעמד. כל שלוש שנים להחליף רוכסנים גם יקר וגם הורס את הכיסוי.
זה המצב לא רק אצלי אלא בכל הברזנטים שאני מכיר שחיים בתנאים דומים.
אני חושב שזה בגלל שהרוח מנפחת את הכיסוי והרוכסן נמתח לצדדים בצורה מחזורית. האבק גם לא עוזר - חייבים לתחזק כל הזמן עם סבון/ נר. והם עדינים. רואים עליהם שהם עדינים. זה חוט דק עם ציפוי עדין.
הרוכסן הזה גם יצרן יותר טוב מהכוכב שמקובל בתעשייה וגם אמור להיות מתאים יותר לתנאי הסביבה. נחיה ונראה.
אסף.
תארתי לעצמי שזה הכיוון.
שים לב -
אתה צודק לגבי ההנחה שלאורך זמן, בתנאי אבק, רוכסן יצוק צריך לתפקד יותר טוב.
לגבי כוח פתיחה ( משיכה בניצב) זה לא בהכרח נכון. אבל בהנחה שזה באמת רוכסן מיצרן טוב (פסקל יראון למשל), והרוכסנים המצאים על מישור ישר, אני לא חושב שצריכה להיות בעיה לרוכסן יצוק להחזיק במצב סגור.
מה שהכי חשוב - רכסנים יצוקים רגישים לסגירה תחת לחץ (שיניים ישלפו מהמקום), בזמן סגירה (ופתיחה) אתה חייב להדק את שני הצדדים לפני הראש של הרוכסן. בשום שלב, שהראש של הרוכס לא יעבוד תחת לחץ (וזה נכון גם אם הרוכסן לא במישור ישר, ויש פינה שלוחצת).
(תסתכל מקרוב על המבנה של השינים ותבין לבד איזה לחץ נקודתי זה יוצר).
ברור. להיסגר תחת לחץ לא טוב לאף רוכסן. הכיסוי בנוי ככה שלעולם אין עליו לחץ בפתיחה וסגירה (זה לא תיק).
אסף.
סתם נתון מעניין... מתברר שמתוך כ 720 היילקסים מאותו קוד דגם, רובם שנת 2008, רק כ 100 ירדו מהכביש אחרי 15 שנה.
אסף.
אותי מעניין כמה מתוכים נגנבו האמת וזה גם מוריד את ממוצת השרידות
[emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]]]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]]]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]]]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]]]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]]]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]]]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]]]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]]]אותי מעניין כמה מתוכים נגנבו האמת וזה גם מוריד את ממוצת השרידות
מה שנגנב לא יורד מהרישום?
אם כבר, מעלה.
הסגירה מיועדת לרכבים ללא קשתות כלל. מגיעה עם קונסטרוקציית ברזל בפירוק מהיר + גגון. כולל פרופילים שתפורים בתוך דפנות הסגירה על מנת למנוע התנפנפות ברוח.
קנבס זה כותנה שעברה טיפול נגד מים.
רק מניח את זה כאן -
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/129800-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C!-%D7%A1%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%96-%D7%9E%D7%A7%D7%A0%D7%91%D7%A1-%D7%9C%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%99%D7% 9D-WildTop-%D7%90%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%9C%D7% 99%D7%94?p=1058624#post1058624
רק מניח את זה כאן -
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/129800-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C!-%D7%A1%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%96-%D7%9E%D7%A7%D7%A0%D7%91%D7%A1-%D7%9C%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%99%D7% 9D-WildTop-%D7%90%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%9C%D7% 99%D7%94?p=1058624#post1058624יש מלאי לויגו? מה שפרסמת אז היה רק לריבו
Sent from my SM-G990B using Tapatalk
יש מלאי לויגו? מה שפרסמת אז היה רק לריבו
Sent from my SM-G990B using Tapatalk
לצערי לא.
יצרני הציוד לא נוטים לפתח מוצרים חדשים לרכב בן 10 ומעלה.
והנה עוד טסט עבר בלי דרמות.
הפעם כדי לתרום להכנסות של מכון הרישוי דרשו לרשום את הצבע ברשיון. נו.
בתור רכב שגילו מעל 15 שנה נדרש אישור מוסך. אומרים שזה יתבטל בקרוב. נחיה ונראה.
גררתי בשבוע שעבר עגלה די כבדה, סביב הטון וחצי, ומאוד ארוכה - משטח באורך 3.5 מטר וייצול ארוך והגלגלים לא באמצע... וזה לא היה כיף. זינוק בעליה ברמזור אי שם בגליל התחתון בהחלט היה מורגש. בעצם כל זינוק ברמזור דרש מהמנוע מאמץ מיוחד.
אני לא מבין איך נתוני היצרן מאפשרים גרירה של 2.5 טון... בכלל לא נעים לגרור עם טנדרים אבל הטנדר הזה חלש מדי.
אסף.
שחר גרינברג
13-12-24, 13:53
זה בדיוק הסיבה למה באוסטרליה טויוטה לא מכרו את ההיילקס עם 2KD
הוא חלש מידיי
הפתרון הוא 1KD
Sent from my iPhone using Tapatalk
Grandtorino
13-12-24, 14:35
הפעם כדי לתרום להכנסות של מכון הרישוי דרשו לרשום את הצבע ברשיון.
מה זאת אומרת?
עד עכשיו לא היה רשום צבע ברישיון?
מברוכ ושקט, עד לשנה הבאה
ברכב מסחרי בדרך כלל לא רשום צבע.
אסף.
ברשיון של הטנדר שלי מופיע צבע לבן מאז ומתמיד.
גם כתוב שסוג ההנעה הוא תימדק תננכ.
זה בדיוק הסיבה למה באוסטרליה טויוטה לא מכרו את ההיילקס עם 2KD
הוא חלש מידיי
הפתרון הוא 1KD
Sent from my iPhone using Tapatalk
רגולציה וביקוש.
מזכיר לך שמכרו עם 2L ו-3L אטמוספריים.
תימדק תננכ.
כנ״ל בסעיף תוספות..
ועוד תוספת ״מעבק״ שלא הצלחתי לפענח.
שחר גרינברג
13-12-24, 18:10
רגולציה וביקוש.
מזכיר לך שמכרו עם 2L ו-3L אטמוספריים.
דורון שים לב שאנחנו תמיד מקבלים את המנוע החלש יותר
לדוגמא היילקס מהשנתון שלך נמכר באוסטרליה עם 3L
שהוא איזה מכונית מירוץ אבל יותר חזק מה2L
ודיי מהר האוסטרלים הבינו שה3L חלש
ה2L נמכר באוסטרליה לתקופה מאוד קצרה רק בפראדו של שנות ה80-90 והיה כישלון
טויוטה בוחרים לא למכור לנו את המנועים הטובים/חזקים יותר מהרבה סיבות
ובעיקר כי הקהל הישראלי פשוט לא יודע לדרוש מיבואנים/ספקים דברים
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני דווקא מרוצה מזה שאנחנו מקבלים את המנועים הקטנים יותר.
סטטיסטית הם יותר אמינים.
אסף.
שחר גרינברג
13-12-24, 18:27
אני דווקא מרוצה מזה שאנחנו מקבלים את המנועים הקטנים יותר.
סטטיסטית הם יותר אמינים.
אסף.
איפה אתה רואה את חוסר האמינות של המנועים ה״גדולים״ של טויוטה?
ה 1KD אמין כמו 2Kd רק עם הרבה יותר תמיכה באפטרמרקט
ה3L נחשב הרבה יותר אמין מאשר ה2L גם אחרי ששמים עליו טורבו
רק בארצנו הקטנה מנוע חזק ואמין זה מילה גסה
אנחנו מעדיפים לסוע ברכבים עם מנועים חלשים ופחות נפוצים אבל לספר שבגלל שיש להם קצת פחות מומנט או כס הם יהיו יותר אמינים
Sent from my iPhone using Tapatalk
חלק גדול מהבעיות הסדרתיות שקיימות ב 1kd לא נפוצות ב 2kd.
אני בכוונה לא נכנס לפרטים אבל הסטטיסטיקה של מנועי לנדקרוזר לעומת מנועי הייאס - ברורה לכל מכונאי שעוסק בתחום. וחוץ מזה יש עוד 'טיפה' תיחכון כלומר עוד חיישן ועוד אקטואטור חשמלי - במילים אחרות עוד רכיבים.
כנל במנועים החדשים יותר. תקלת המזרק החמישי האפידמית במנועי 2.8 כמעט ולא מורגשת במנועי 2.4.
המנוע הקטן יותר בשני המקרים עובד בלחצים (החל ביחס דחיסה שהוא נמוך כמו של מנוע לא מסילה משותפת, עבור בלחץ גדישה די נמוך וכלה בלחץ הזרקה אופייני) וספיקות קטנים יותר - ויש בו פחות חלקים (כאמור מערכת גדישה פחות מורכבת, היעדר משקולות איזון, סעפת ללא פרפרים ועוד) - אני מניח שזה מה שהופך אותו לאמין יותר.
לא שהייתי מתנגד לעוד הספק ולא שלנדקרוזר רכב לא אמין אבל יש הבדלים.
אסף.
דורון שים לב שאנחנו תמיד מקבלים את המנוע החלש יותר
לא צריך לחפש קונספירציות.
לא ״מקבלים״ אלא זה מה שמביאים.
שילוב של יבואן עצלן וקיבעון מקומי אז על נפח מנוע.
ה2L נמכר באוסטרליה לתקופה מאוד קצרה רק בפראדו של שנות ה80-90 והיה כישלון
לא ממש.
נמכר בכמויות ונחשב למנוע מאד נפוץ שם.
אני לא מבין איך נתוני היצרן מאפשרים גרירה של 2.5 טון... בכלל לא נעים לגרור עם טנדרים אבל הטנדר הזה חלש מדי.
אסף.
אני דווקא בעד, שלא יגבילו אותי בגלל ש"לא כיף לגרור" ואפילו לא בגלל שחיקה לרכב, אלא רק בגלל בטיחות.
אני כבר אבחר כמה לסבול בשביל הגרירה שלי.
לכל היותר: גרירה מעל X עלולה להזיק לרכב, אך לא מסוכנת עד משקל Y.
הצעה למדבקה:
משקל גרירה מומלץ : 1.5 טון
משקל גרירה מותר: 4 טון
ברור לך שמשקל גרירהמומלץ הוא 0. אז מה הטעם במדבקה כזאת?
לכל בעיה יש פתרון מקורי של טויוטה.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250309/f696a097a1e8e83b8ee4e9d00d3b825d.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250309/632c13051db4763d1fc981956a8fc264.jpg
אני חייב לדעת מה זה אורות חייזרים
זה סודי ,עוד לא בשימוש
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
זה אורות שאם אתה רואה אותם אתה חייזר.
בטיול האחרון, בכל נחיתה בדיונה שמעתי איוושה מכיוון גלגל ימין קדמי.. חשד למיסב.
הרמת הגלגל באוויר איששה שיש חופש במיסב הגלגל.
מיסב חדש ומחזיר שמן פנימי (החיצוני זכה לשימוש חוזר) במחסן של טויוטה עלו 2000 ש"ח, ולא - הם לא מוכרים את כל הנאבה. רק תחליפי מגיע ככה. מצד שני אם זה המחיר של המיסב, אני לא רוצה לחשוב כמה עולה נאבה מורכבת.
העבודה עלתה אצל סער קצת יותר מ800 ואנחנו כמעט מוכנים לטיול פסח.
כמעט כי נשאר לעשות טיפול 10000 (כן... הגענו ל 320 אלף קמ.... ).
אחרי פסח יש תכנית של כמה דברים לעשות כדי להמשיך יחד עוד כמה שנים. שיפוץ גיר, סטרטר חדש, נעילה קדמית, וגם סט צמיגים.
ואולי אולי לרענן את הצבע. אולי.
כל זה הוצאה גדולה שדחיתי לשנה הזו כהכנה לזה שבשנה הבאה הטנדר כבר לא ישמש להתניידות יומיומית שלי אלא בעיקר לטיולים.
אבל קודם נעבור את פסח..
אסף.
טיולי פסח כרגיל, 5 ימים מגוונים, לא מעט קילומטרים , לבד ועם החברים הקבועים. והמשאית הקטנה הזו עושה את העבודה בלי תלונות.
כל הרעשים והחריקות והדברים שצריך לשים אליהם לב - הכל נעלם כשמתחילים את הטיול.
רגע לפני עוד הספקתי טיפול 10000 כדי לצאת בראש שקט.
הצמיגים שחוקים ברמת המילימטרים הבודדים של עומק חריצים, האחיזה באופן מפתיע מצויינת ברגע שמורידים ל20 פ.ס.י. יש לזה הסבר אבל זה לא משנה אני לא מתכוון לעשות אידאולוגיה מצמיגים גמורים.
אסף.
אז את הבורג הבורר בשילדה סידרתי. למרות שהגיעו התותבים ניסיתי שוב עם בורג במצב טוב ולוקטייט. נראה שיחזיק.
ותוספת הגנה לכננת. 400 אמפר. מגה-פיוז.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211210/c052a44be0e5ede2950d528f58f4204a.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20211210/beb243165c66d048a06501bd84d5aabe.jpg
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211210/c085937cd61ac848efd2c1a3fb265cf3.jpg
אין לכננית מפסק זרם גבוה רק פיוז?
טיולי פסח כרגיל, 5 ימים מגוונים, לא מעט קילומטרים , לבד ועם החברים הקבועים. והמשאית הקטנה הזו עושה את העבודה בלי תלונות.
כל הרעשים והחריקות והדברים שצריך לשים אליהם לב - הכל נעלם כשמתחילים את הטיול.
רגע לפני עוד הספקתי טיפול 10000 כדי לצאת בראש שקט.
הצמיגים שחוקים ברמת המילימטרים הבודדים של עומק חריצים, האחיזה באופן מפתיע מצויינת ברגע שמורידים ל20 פ.ס.י. יש לזה הסבר אבל זה לא משנה אני לא מתכוון לעשות אידאולוגיה מצמיגים גמורים.
אסף.מצב שוק צמיגי השטח המלא בכי רע. טויו mt אין במלאי ואין צפי. החלופות לא מאוד רבות (וגם הן לא במלאי....) מה הכיוון שלך?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אין לכננית מפסק זרם גבוה רק פיוז?נכון.
אסף.
יהי אור!
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250425/2b9e7b5232b28f410641de41b9757d98.jpg
(זוג פנסים ראשיים למסירה. תקינים לחלוטין עוברים טסט אבל דורשים ליטוש פעם פעמיים בשנה)
אסף.
ממש גורם לו להיראות צעיר יותר ברבע מיליון ק"מ.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250426/6fd9722ecc4b2d3beb6154adfceee75e.jpg
נכון.
אסף.
יש סיבה שאין לה ברז ניתוק לחשמל?
תמיד חשבתי שזה דבר בטחותי לעצור את הכננת או שלא היה חשמל חיי שם במקרה של תאונה נגיד.
או שיש הגיון אחר מאחורי זה?
מעז יצא מתוק, נגיד.
נקודות בטון על הקבינה הפכו לפוליש-ווקס.
השמועות בדבר היותו של הטנדר לבן ולא מין חום אפור מלוכלך, היו ככל הנראה נכונות.
אסף.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250610/c823eabc67fd1c20cc2171654e55bec9.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250610/69e733d1eac762da80f56a01c9d459f7.jpg
תתחדש
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
יש סיבה שאין לה ברז ניתוק לחשמל?
תמיד חשבתי שזה דבר בטחותי לעצור את הכננת או שלא היה חשמל חיי שם במקרה של תאונה נגיד.
או שיש הגיון אחר מאחורי זה?כן. הסיבה היא שעוד מפסק זה עוד דבר שעלול להתקלקל או להישרף (ממש, עם אש).
אבל חשוב יותר, כשצריך את הכננת צריך את הכננת. לא תמיד יש זמן או את התנאים לפתוח מכסה מנוע ולהזיז מפסקים.
כשאתה בשיפוע שנדלקת נורת מפלס שמן ועל דרדרת, אתה רוצה כננת שעובדת. עכשיו.
ובתאונה? הפיוז יגן אם חו"ח הבידוד של הכבלים יינזק ויהיה קצר.
אסף.
כן. הסיבה היא שעוד מפסק זה עוד דבר שעלול להתקלקל או להישרף (ממש, עם אש).
אבל חשוב יותר, כשצריך את הכננת צריך את הכננת. לא תמיד יש זמן או את התנאים לפתוח מכסה מנוע ולהזיז מפסקים.
כשאתה בשיפוע שנדלקת נורת מפלס שמן ועל דרדרת, אתה רוצה כננת שעובדת. עכשיו.
ובתאונה? הפיוז יגן אם חו"ח הבידוד של הכבלים יינזק ויהיה קצר.
אסף.
תשובה טובה אני באמת הזמנתי פיוז בעקבותיכה תמיד יש לי חשש של מה קורה אם פתאום השלט לא מפסיק את הפעולה וצריך לעצור אותה
אבל כן מפסק יכול להיות גם כן נקודת כשל
צמיגים חדשים סוף סוף.
הפעם קנדה כי זה מה שהיה.
הם מחזירים אותי במנהרות הזמן לימים שבהם צמיגי שטח היו רועשים בכל מהירות כביש. הרעש כבר ב80 קמש בלחץ ניפוח רגיל, הוא יותר ממה שהטויו הרעישו בלחץ נמוך מאוד באותה מהירות.
זה כנראה ההבדל בין צמיגים טובים לבין צמיגים של אחד ממותגי הפרימיום.
אסף.
תתחדש
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
איזה קנדה? זה כמו לומר קניתי מיצובישי
..
חבר עבר מג.ויטרה (רכב שקט מההיילקס) מbf km2 לקנדה קלוור והיה ממש מבסוט, טוען לשקט ואחיזה מעולה בכביש רטוב כמו גם מפתיע לטובה בשטח.
אני גם שקלתי לשנמך אליהם(אני עם מידה כמו שלך)
Sent from my SM-S721B using Tapatalk
Klever m/t
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250715/e84282da81c81d7d715e504975d38deb.jpg
צמיגים חדשים סוף סוף.
הפעם קנדה כי זה מה שהיה.
הם מחזירים אותי במנהרות הזמן לימים שבהם צמיגי שטח היו רועשים בכל מהירות כביש. הרעש כבר ב80 קמש בלחץ ניפוח רגיל, הוא יותר ממה שהטויו הרעישו בלחץ נמוך מאוד באותה מהירות.
זה כנראה ההבדל בין צמיגים טובים לבין צמיגים של אחד ממותגי הפרימיום.
אסף.
אולי בדקת משקלים (של קנדה לעומת הטוי)?
לא בדקתי.
יש קטלוגים - אני מניח שהמידע קיים.
הם קטנים יותר ומרגישים קלים יותר.
אסף.
חבר עבר מג.ויטרה (רכב שקט מההיילקס) מbf km2 לקנדה קלוור והיה ממש מבסוט, טוען לשקט ואחיזה מעולה בכביש רטוב כמו גם מפתיע לטובה בשטח.
גם כשעוברים מ-KM2 משומש ויבש ל-KM2 טרי, נפעמים מהשקט.. ואחיזה.
כל פעם מפתיע מחדש ההבדל.
באתרים השונים לא מצאתי את המידה של הקנדה mt ב235/85/16 גם לא באתר של היצרן (יש את הmt2), ובכל מקרה אין משקל צמיג בspecs.
מה שכן יש באתרי חוות דעת זה לא מעט דיווחים על שחיקה לא שווה וגלים שמייצרים רעש ורעידות. אופייני להרבה צמיגי mt, ולרוב ככל שהקוביות גדולות ורחוקות זו מזו (אגרסיביות) זה נפוץ יותר.
אבל כאמור, ההישג כאן הוא עצם מציאת צמיג במידה הזאת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.