אני כבר כמה ימים עם הדיפנדר החדמשומש (שנת 2000) ...350 אלף ק"מ ...ד"א מה זה אומר? לקראת סוף הדרך מבחינת מכלולים מכניים? ...הרכב לא יוצא מכרז ...פרטי מההתחלה. בדקו לי את הרכב במוסך דרך השטח ביגאל אלון (ת"א): גם נפתלי וגם גלעד, ואמרו שהרכב יפה, נשמע טוב, ונוסע טוב. הבעיות היחידות שעלו: חופשים בתפוחים כאלה ואחרים, צורך בשיפוץ משאבת הגה, ונזילה ממשאבת קלאץ' עליונה. הרכב לא עבר טיפול הרבה זמן (כך אמר לי המוכר: צריך טיפול), ד נוסע נהדר, אבל בפתיחה מעמידה יוצא קצת עשן... לא יודע עד כמה אם בכלל זה משמעותי ...אחרי הכול זה דיזל.
סיכום בניים:
בעקבות ירידת לחץ קלאץ' בלחיצת קלאץ' ממושכת - החלפתי 2 משאבות קלאץ' - עלות חלפים+עבודה 2200 ש"ח.
רעידות בסל"ד בינוני ומעלה - רכשתי צלב ב-170 ש"ח (עומד להחליף).
מתכנן לחודש הקרוב:
איזשהוא יישור קו מבחינת טיפולי שמנים, פילטרים, מזרקים וכו' - מה נדרש כאן???
החלפת צמיגים ל- 265/75 (לא ברור עדיין איזה חברה ...אולי BF)
החלפת קפיצים + בולמים.
החלפת גלגל הגה (שלי בלוי)
אשמח לקבל טיפים והמלצות בפרוייקט יישור הקו.
שמרו על קשר