, (!) .
,
,
, . , .
() .
.
' [email protected]( : .)
למה סוטים אמיר ?
הדיון מתבצע בצורה מכובדת לגמרי. וההודעות לעניין לגמרי, התעמרות השלטון באזרח. לא ?
שם לב, אני לא חזק בהסטוריה, אבל השינויים המדינים הכי גדולים, קרו כשדחפו את האזרח הקטן לפינה.
אפילו צייר כושל מאד הצליח להבעיר את העולם כולו לעשור, היתה לו אג'נדה.
לנו אין... מדינת ישראל מנסה לרקוד על 1000 חתונות. אין כיוון אין תכלית.
כל אחד נושך איפה שהוא יכול, אתה שם צמיגים טיפה יותר גדולים והוא קונה עוד עיר. כל אחד לפי יכולתו. המילה הנכונה היא "אנרכיה" , בסופו של דבר מי ישאר ? ערבים, להם יש סבלנות ויש כ"א והכי חשוב, יש להם אג'נדה ! ... דוסים, להם יש גישה פרגמטית ביצועית וגם כ"א וגם אין פחד משלטון החוק הציוני. והכי חשוב, יש להם אג'נדה ! מי יעלם ? השקטים המנומסים, מי שהולך בתלם.למה ? .. כי אין לנו אג'נדה .. ! מה שחשוב לנו זה אישור לגודל הצמיג .. אז איזה תלם ? .. ואללה .. כל יום תלם אחר. מה שמכתיב העריץ.
תאמין או לא, זה כואב לי נורא. אבל אני אולי רואה היום מה שאתה תראה מחר. אני מקווה שמספיק אנשים יראו בזמן מה שקורה ונספיק להציל משהו. כי אם לא ... פשוט לא ישאר מה להציל. ואולי פשוט אין צורך ... לאף אחד לא איכפת. לחצי מהישראלים יש עוד דרכון .. אולי הם בונים על זה לימי מצור ...
..
, .
, .
, ? , .
' ? ? ( ) , ? ? .
( , ) - , , , .
, , ?
, , . ' ? . , , . , .
, .
!
, ...
, ,
,
~~~~
( , ) - , , , .
, , ?
~~~~
? ...
, . ( , )
1. - , ...
2. ...
1. , , . ... .. .. . .. .. .. . ! .. ? .. .. .
2. , ... . ..
, ...*
; 25-06-10 10:03. : ! &#
..
בקיצור - עזוב. כבר עדיף להמשיך לחיות "מתחת לרדאר" כהגדרתך. אבל העלית נקודה אחת מאוד נכונה - ממש לא צריך חוקים חדשים. צריך לבטל/לשנות חוקים קיימים, וזו הבעיה העיקרית. לחוקק חוק חדש זה דבר מאד קל, יחסית. לשנות/לבטל חוק קיים זו קריעת ים סוף. תשאל מישהו מבפנים/מקורב כדי שיסביר לך איך זה (לא) עובד.
, , , , "
אמיר
היה לי ראש עיר פעם, איש ישר והגון.
הוא ניסה להזיז דברים לפי השיטה .. השיטה זרקה אותו להיות מנהל של ועדה קרואה באגם היתושים.
אני עוד מתגעגע אליו.
הפוליטיקה פה מאפשרת רק שני דברים. my way or the high way
אתה לא יכול להזיז כלום בפוליטיקה לא הגימלאים ולא המסוממים הצליחו לעשות משהו. גם מרץ וגם בלד. לא הצליחו להזיז כלום.
אפילו ראש ממשלה שניבחרה ברוב קולות לפי החוק לא הצליחה להגיע לכסא שלה ... אתה חושב ש10000 נהגי ג'יפים מפגרים יצליחו ? אתה יודע מה אחוז החסימה ? .. אתה יודע שמזיזים אותו לפי הצורך כל בחירות מחדש ? אתה יודע שגם אם תזכה זה לא ישנה כלום כי יחשקו אותך בקומבינות ? זה לא 10000 מול כולם ... זה קומבינה מול קומבינה, זה תן לי ואתן לך זה משהו שאתה יכול לתקן רק אם תשרוף הכל ולא תשאיר דבר.
אני אתפקד למפלגת דרור לשלטון, אני אהיה הראשון ברשימה. ואני אעשה את זה עם כל הלב למרות שאני מאמין שאין לזה שום ערך. אין צורך לדפוק לבד את הראש בקיר בשביל להאמין שזה כואב. מספיק אנשים עשו את זה לפני. אפשר גם ללמוד מנסיונם של אחרים. זאת לא בושה.
השיטה הזאת לא שווה כלום.
..
שוב, הדברים שאמרתי צריכים ליטוש ואדפטציה (לא בא לי לכתוב עכשיו מאמר של 3 עמודים על מה בדיוק צריך לעשות - אפשר גם ללמוד "מדעי המדינה"/"ממשל" ולהבין על מה אני מדבר), אבל בסופו של יום, אם יש לך מישהו מבפנים, אתה יכול להזיז עניינים. ככה זה עובד.
לוביסטים, ראשי מפלגות, ראשי עמותות ועוד. תשיגו/נשיג לוביסט בעניין שיש לנו בו אינטרס ונוכל לעבור בדלת שסגורה לקהל הרחב בדר"כ או שמצריכה הליך ארוך מאד בשביל לפתוח אותה.
אם רוצים לשנות החלטה בעניין שו"שים ברכב - צריך למצוא את הלוביסט הרלוונטי ולבוא מוכנים לפגישה.
בנוסף - ביטול חוקים קיימים, זו הדרך הכי נכונה לשנות את מה שנאכף היום (גם חוק הספורט המוטורי אגב, היה בר ויתור במידה והיו מבטלים את האיסור על קיום תחרויות וכן הלאה, אבל זה כבר היסטוריה).
בנתיים - לחיות מתחת לרדאר ולהכיר את המעכרים ברמה חברית.
לגבי משטר הפקידים, זה לא חדש, בסופו של יום, המעכרים הכי גדולים הם הפקידים, לא משנה באיזה משרד מדובר.
!
, ...
דווקא למדתי מדעי המדינה ומדעי החברה ... ואפילו "אזרחות" בתיכון ... כלום מזה לא קיים פה במציאות.
הנצחת המצב הקיים והמשך עבודה עם מעאכרים = המשך הרס המדינה
לעבוד מבפנים אני לא יודע - אין לי חברים פוליטיקאים מבפנים.
~~
בנתיים לחיות מתחת לרדאר ...
~~
זה בדיוק האי עשיה שממשיכה את החרא הזה.
אבל הדיון הזה הפך מסע שיכנוע ביני ובינך ..זאת לא המטרה.
אני אעצור פה.
..
כשתגדל תבין
ואולי לא
אבי אבות החולי של המדינה נמצא בשרשור הזה .
מהתחום שאתה מבין . מה דעתך על זה ?
אני לא מכיר את מקרה רישפון אבל מכיר מיקרוב מקרה ברחובות.
שכני בעלים של פרדסים , באמצע הפרדס עוברת הרכבת.
אחרי התאונות שהיו לרכבת ישראל חסמו לו את המעבר באמצע השטחים שלו.
העובדים בפרדס הם היחידים שעוברים שם מעל פסי הרכבת.
רכבת ישראל סירבה לבטל את החסימה. הוא ניגש לבג"צ שילם 100,000 ש"ח,
כלום לא עזר , הוא טען שכדי להגיע לחלק המרוחק של הפרדס הוא חייב ליסוע עם
הטרקטור על הכביש איזה 5 ק"מ,וזה הרבה יותר מסוכן,
רכבת ישראל טענה שבניית מחסום יקרה מידי ,
הוא הוכיח שבניית מחסום חשמלי עולה בערך 15,000 יורו, הוא הגיע עד החברה בגרמניה.
לא עזר כלום האיש הפסיד במשפט מול רכבת ישראל,אני מזכיר לכם מדובר על חסימה באמצע האדמות החקלאיות שלו שהן אדמות פרטיות,והוא והעובדים שלו הם האנשים היחידים העוברים שם. מדובר על הפסד בבג"צ שזה מעל 100,000 ש"ח ללא הוצאות נוספות
http://www.jeeptrip.com/start/forum/...d=32&id=802031
איציק
' [email protected]( : .)