Close
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 57
  1. #1
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,935

    ברירת מחדל התייעצות - קיט יחסי העברה

    אני יודע שהנושא נטחן. מחפש חוות דעת מאנשים שמותקן אצלם קיט.
    האוטו הוא סמו ארוך שנועל 235 כרגע עם טרנספר 1000 בקייס 1300. האוטו משמש ליום יום ולכן חשוב שהנסיעה בכביש תפגע כמה שפחות, בנוסף, היום, כאשר אני מטייל בשטח טרשי היחס הנמוך הנוכחי מצויין לנסיעה במשך רוב הטיול. בקיצור למי שיש קיט שיתן רשמים לגבי מה דעתו, כמה נפגעה הנסיעה ב hi, ואיך היחס בlow?
    בנוסף, והשאלה הזו מופנית למורי, בטרנספר שאצלי יש צורך להחליף חלקים חוץ ממה שמגיע בקיט?
    תודה לכולם, סליחה על הפירה, מקווה שזה יצא לפועל.
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  2. #2
    חבר רשום מורי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    איזור התעשייה הישן ראשון לציון
    הודעות
    1,253

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    צחי,.4.16 יושב עליך בול.
    היחס שיש לך היום בכביש ישאר אותו דבר בדיוק (בגלל הטרנספר 1000),וה-LOW יונמך דרמטית בעוד כ-70%.

    לגבי ההתקנה בטרנספר שלך-יש להחליף גלגל שיניים אחד לשל 1300.כל השאר יושב בול!


    מורי.
    מורי-0535335353

  3. #3
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,575

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    הרבה להוסיף על מה שכתוב מורי אין לי (קטונתי).

    אבל כמשתמש אני יכול לומר לך ש 4.16 זה בהחלט מה שסמוראי צריך, כל עוד אתה לא בונה טרקטור.
    235 עם 4.16 זה פשוט אידאלי הן בשטח והן בכביש- שילוב שמאפשר חיים טובים.

    לך על זה ללא היסוס. (ויפה שעה אחת קודם, גם אני עברתי קודם לטרנספר 1000 ההבדל הוא תהומי לטובה)

    קניתי את הקיט של LOW RANGE והייתי מבסוט.
    כאב עובר ושב ...

  4. #4
    חבר רשום gmike's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2007
    מיקום
    שרון
    הודעות
    1,149

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אהלן צחי!

    גם אצלי 235 ו4.16 בטרנספר.בכביש זה כמו סמוראי מקורי,רק שהספידומטר מראה 10 קמ"ש פחות מהמהירות האמיתית.
    בשטח, ב low זה עולם אחר לגמרי!
    יש בלימת מנוע אמיתית, ההילוך הראשון דיי מיותר רוב הזמן, אבל בעליות טכניות מאוד שימושי. פתאום לא צריך תנופה, והכל קורה הרבה יותר לאט, עם הרבה יותר שליטה,פשוט כיף!!

    אני ממליץ בחום!

    מיכאל.

  5. #5
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,428

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    מה שהם מנסים לומר זה שלא תוכל לטייל ב-low... :\
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  6. #6
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,575

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    ציטוט נכתב במקור על ידי e-Pit@m צפיה בהודעה
    מה שהם מנסים לומר זה שלא תוכל לטייל ב-low... :\
    איך הגעת לזה????

    זה ממש לא נכון- להיפך!! רק אחרי ייחסי העברה תוכל לטייל ב LOW אמיתי (ולא כמו במצב המקורי המעט מצחיק בסמוראי)

    בד"כ תוכל להתחיל לנסוע בהילוך שני- כי הראשון הוא הילוך כוח נמוך באמת, לצורך בלימת מנוע רצינית או מעבר מכשול רציני.
    כאב עובר ושב ...

  7. #7
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,134

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אני ארחיב: "לא תוכל לטייל ב- low" זה אומר שאת הנסיעה בשבילים תצטרך לנסוע ב- High, פשוט כי ה- Low נהייה איטי מדי.
    כך זה גם עכשיו אצלי בויטארה (אתה כמובן מוזמן לסיבוב).
    המשמעות העיקרית היא יותר עבודה עם הידית הקטנה והחלפה בין High ל- Low לפני מעברים טכניים.
    נקודת התורפה החדשה היא עליות לא מאוד טכניות בשטח - כאשר ראשון High מהיר מדי או שסתם האוטו לא סוחב, ואז בעלייה צריך להוריד ל- Low ובסיומה להחזיר ל- High...

    שורה תחתונה: לא מצטער על הקיט.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  8. #8
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,575

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אתם יודעים שאפשר לנסוע גם ב 2 או 3 או 4 LOW....?!
    כאב עובר ושב ...

  9. #9
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,134

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    ציטוט נכתב במקור על ידי omri_t צפיה בהודעה
    אתם יודעים שאפשר לנסוע גם ב 2 או 3 או 4 LOW....?!
    יודעים, בחמישי Low אני מגיע בערך לשלושים קמ"ש, וגם על זה קיבלתי בראש מהמוסך ש"המליץ בחום" לא לנסוע בהילוך חמישי Low בגלל המבנה של הגיר ועומסים גבוהים מדי שזה יוצר ...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  10. #10
    חבר רשום איש's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    688

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    + 1 על כל מה שאמרו על 4.16 .

    אחלה כמעט אין חסרונות חוץ מזה שצריכת הדלק עלתה בקטנה...

  11. #11
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,935

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אוקיי, ממש חד משמעי מה שהולך פה
    איש, יש מצב שאני עושה סיבוב על האוטו שלך כדי להבין את התחושה ב-LOW?
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  12. #12
    חבר רשום zahi madhala's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    115

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    אצלי ברכב היה טרנספר 1000 ואכשיו 4.16
    ממליץ בחום על 4.16 ברכב מגיב אחרת לגמרי.
    עם 235 לפי דעתי זה הדבר הנכון לרכב שלך.
    צחי מדהלה בחינה יעוץ והדרכה בספורט מוטורי 0523-524064

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב42 צפיה בהודעה
    אני ארחיב: "לא תוכל לטייל ב- low" זה אומר שאת הנסיעה בשבילים תצטרך לנסוע ב- High, פשוט כי ה- Low נהייה איטי מדי.
    כך זה גם עכשיו אצלי בויטארה (אתה כמובן מוזמן לסיבוב).
    המשמעות העיקרית היא יותר עבודה עם הידית הקטנה והחלפה בין High ל- Low לפני מעברים טכניים.נקודת התורפה החדשה היא עליות לא מאוד טכניות בשטח - כאשר ראשון High מהיר מדי או שסתם האוטו לא סוחב, ואז בעלייה צריך להוריד ל- Low ובסיומה להחזיר ל- High...

    שורה תחתונה: לא מצטער על הקיט.
    מצטרף לכל הדעות לגבי הקיט,
    אבל הבעיתיות שלי בנושא זה שפעם הייתי נכנס לשטח מעביר לLOW עד סוף הטיול וכשהייתי יוצא הייתי מחזיר ל2X4.
    היום בלתי אפשרי. כל הטיול צריך לשחק עם הידית.
    ובכל זאת זה עדיין שווה.

    תתחדש, אם אתה רוצה עזרה בהתקנה אז בכיף (:

  14. #14
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,134

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    ורק כדי לחדד: הבעיתיות עם להעביר מ- High ל- Low וחזרה היא בכך שיש לעשות זאת בעצירה מוחלטת.
    זה מבאס קצת אחרי כל עליה כזו שצריך לעצור במקום לתת גז ולנסוע, עוצר קצת את הזרימה, אבל בכל זאת, לא מתחרט.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  15. #15
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,428

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    צחי,
    אתה נוסע ברכב כבד יותר, ארוך יותר (יחסי העברה בסרנים) וגם מעט חלש יותר מהרוב שאמר את דברו כאן.
    עומרי ודני נסעו על מוזרקים קצרים עם 3.9 בסרנים, נראה לי שגם הסמוראי של איש מוזרק.. בוודאות קצר.
    אולי שווה ללכת על קיט נמוך יותר גם ב-low, לטובת זחילה אמיתית ובלימת מנוע ראויה יותר.. וגם הפחתה גבוה ב-high תאפשר לך יותר שליטה בתיקול מכשולים קטנים בלי לעצור ולהעביר ל-low כל רגע..
    סתם חושב בקול רם...
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  16. #16
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,935

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    יש משהו בזה, אבל האוטו נוסע 95% מהזמן שלו בכביש. היום אני משייט על 90 כש-110 היא מהירות מקסימום. אני ממש לא רוצה לפגוע בזה וכל קיט נמוך יותר יפגע לי ביחס HI. לגבי בזמן טיול, ב-99% לא חסר לי כלום אבל, במקומות הייתי רוצה לגשת במהירות אפס ולהזדחל למעלה היום אני צריך לבוא עם קצת תנופה ובירידות אני תמיד מלטף את הברקס. אני ושב שאני אתפשר על יחס סופר קצר ואשאיר את ה-HI במצב הנוכחי.
    יש חבר עם רכב דומה לשלי עם קיט 4.16 שכרגע מושבת, אם אני לא אזמין לפני שהוא ישמיש את האוטו אני אעשה סיבוב על שלו קודם.
    מחשבה הראשונית הייתה על קיט 5.14 אבל הפחתה של עוד 6.5% ב-HI נראת לי מיותרת.
    בשיחה עם עוד חבר שנוסע על קיט 6.4, הבנתי שה-LOW הוא לתיקול מכשולים בלבד ולא משנה באיזה הילוך. לא נשמע לי מתאים לצרכים שלי, סה"כ ההגדרה שלי לרכב היא רכב לטיולים ולא רכב לעבירות
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  17. #17
    חבר רשום איש's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    688

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    בכיף צחי אתה מוזמן לנסיעת מבחן ...
    לגבי 4.16 אני ממליץ על מידה 235, כשנסעתי על 215 עם ה4.16 זה היה מזעזע בכביש.
    הייתי באופן קבוע על 4K טורים בכביש היום עם 235 הנסיעה הגיונית ונעימה .
    דעתי האישית מי שרוב היום על הכביש צריך לעשות את השיקול יותר לפי הכביש.
    הסבל של לנסוע ביחס קצר בכביש רוב הזמן לא שווה את ההנאה של לזחול יותר לאט במקרים בודדת בשטח.

  18. #18
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,935

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    תודה רבה,
    אני על 235 וב hi אני אמור להרגיש אותו דבר כמו היחס שיש לי היום
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  19. #19
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,134

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    ציטוט נכתב במקור על ידי הכוכב הכחול צפיה בהודעה
    אבל הבעיתיות שלי בנושא זה שפעם הייתי נכנס לשטח מעביר לLOW עד סוף הטיול וכשהייתי יוצא הייתי מחזיר ל2X4.
    היום בלתי אפשרי. כל הטיול צריך לשחק עם הידית.
    ובכל זאת זה עדיין שווה.
    אחרי שני טיולים ארוכים בדרום, אני מחזק את הפסקה המצוטטת. צריך להתעסק לא מעט עם הידית הקטנה, אבל זה מתגמד לחלוטין לעומת הזדחלות איטית במעלה טכני.
    בתמונה הכללית: שיפור מומלץ ביותר. אני בעד.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  20. #20
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,935

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות - קיט יחסי העברה

    מעלה את השרשור. את הקיט לא הזמנתי מעולם, עשיתי דברים אחרים ברכב בינתיים אחד המשמעותיים היה מעבר לסרנים רחבים. בסרנים החדשים היחס מעט ארוך יותר 3.73 במקופ 3.9 שהיה לפני. בכביש יש מעט שינוי שאולי אפילו קצת מציק בזינוק, מצאתי ברשת קיט קורנה פיניון יחס 4.57 ב-150 דולר לסרן (כלומר 300$), המשלוח בתוך ארה"ב הוא חינם וחבר שגר שם יביא לי בהזדמנות הבאה שהוא בארץ.
    כמו שכתבתי פה פעם, שאני מטייל המון זמן בטיול אני פשוט ב-LOW לא בהכרח בשטח טכני קשה כמו שבשטח טרשי שפשוט צריך לנסוע לאט וה-LOW מאפשר לי לנסוע לאט ומבוקר. השאלה אם הקיט של יחסי העברה לא יתן לי ביחד עם הטרנספר 1000 שיש לי היום הפחתה מספקת גם ב-LOW וגם ב-HI. אני אקבל יותר כוח בעצם בשני המצבים עם LOW עדין יחסית ולא קיצוני.
    בקיצור, יש פה מישהו שנוע על הפחתה בדיפ' ולא רק בטרנספר (או שאולי אני סתם חופר כי אני חולה בבית ועדיף להמשיף לחסוך עוד 250$ לקיט 4.9?)
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. יחסי העברה 4.10 ל-JK
    על ידי YNV בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 04-04-10, 23:51
  2. יחסי העברה (איזה יחסי העברה בטרנספר נ.נ.? - הכותרת נערכה)
    על ידי huski360 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 12-02-09, 00:07
  3. יחסי העברה
    על ידי eliyoval בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 27
    עדכון אחרון: 17-11-07, 08:53
  4. יחסי העברה
    על ידי asi בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 27-05-07, 23:05
  5. יחסי העברה
    על ידי AvigdorAharon בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 20-09-05, 09:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •