
נכתב במקור על ידי
גניסלב רונן
הי יוסי ,
מתאים לך ג'נט שחור. תודה
איך מרגיש המקסיס ? עד כה נסיעה קצרה, אבל מרגיש טוב מאד, יש שריקה שלא הייתה עד כה עם הפדרל או ה BF, אבל לא סוף העולם...
האם 4" BACK SPACE פתר את ה"עניין" ושל מי הג'נטים ? ג'אנטים של CRAGAR, נראים טוב מאד, במיוחד בשחור! משלים את ה"איפור" של האוטו.
כמו שחששתי, BS4 לא הספיק והיה צריך לקחת "2 BS, אבל אז, הקדמי היה בולט מעל הרצוי, לכן בדיעבד, יצא לטובה. והחלטתי להשאר עם כל ששת החישוקים...
למזלי, הזמנתי גם ספייסר לגלגל האחורי של "1.5, וזה פתר את בעיית השפשוף לחלוטין!
הארכת את הרצועות הגובלות ? לא היה צורך להאריך רק לשנות מיקום, והן עדיין ארוכות מספיק כדי לבלום את המתלה 1-2 ס"מ לפני הבולם.
עברת עם הפוקסים את הסימון הקודם ? התמונות נלקחו, כאשר היה רק מבוגר אחד באתר [ולא בטוח כמה הוא אחראי גם ככה], ולכן, התמונות שאתה רואה הן עדיין רחוקות בהרבה ממקס' היכולת להתקדם.
אני מאמין שבקרוב מאד נבחן את העניין בצורה זהירה ואחראית, [ ז"א לעלות ככל שאפשר עד למצב של נידנוד קל ... ] ואצרף את התמונות.
אהה... לגבי הסימון, בתמונה שצורפה, אנחנו עליו... הצימאון בקיץ, נוראי ...
תושבות מנוע פוליארטן- נושא מעניין מאוווווד שחרשתי עליו לא מעט והתשובות שקיבלתי תמיד מתחלקות שווה בשווה בעד ונגד .
שתף אותנו - מנסיון כמובן ,
יש וויברציות ?
שוב, עד כה נסעתי מעט מאד עם הרכב, וקשה עדיין להצביע על הגורם, אבל, הרכב מתנהג שונה לחלוטין, וצריך זמן ללמוד אותו מחדש. יש וויברציות בסל"ד נמוך, בזמן תאוצה ממצב עמידה, אבל לא בלתי נסבל, מצד אחד, מצד שני הרכב מתנהג כמו מרצדס ספורט, כנראה בעיקר בגלל הפוקס מאחורה, והפחתת המשקל מהגלגלים [ עקב מעבר לחישוקי מתכת קלים מאד 18LB בלבד] , צמוד מאד לכביש הרבה יותר מאשר עם ה MX, ונותן תחושה מצויינת בנהיגה על כביש. הרכב הפך להיות קצת יותר קשיח, תחושת הגילגול הסיבובים כמעט ולא מורגשת ומפתה לקחת סיבובים במהירות גבוהה יותר מקודם, אבל, התחושה המיידית, שמרגישים, היא השקט הכולל של הנסיעה במהירויות הגבוהות [100-110 קמ"ש] פשוט מדהים. ממש כמו לנסוע ברכב SEDAN מהשורה הראשונה.
צלם אותן מאוד מעניין לראות את התצורה שלהן,
כמובן עלויות ...
אני אעלה בהודעה הבאה צילום שלהן, לצערי אין לאותה חברה תושבות ל WJ [ העניין כבר נבדק עבור נמרוד ..] אבל ייתכן ויש יצרנים אחרים בשוק שכן, לחילופין, אם תמצא סט תושבות משומש, אפשר בקלות לייצר משהו פה בארץ.
מחיר- הנושא כאוב, עלות סט תושבות פוליאוריטן עם אחריות יצרן לכל החיים עולה פה בארץ , אחרי הובלה ומיסים כ 920 ש"ח , ממש כמו עלות של תושבות גומי רגילות ...
.
שמרו על קשר