Close
עמוד 5 מתוך 8 ראשוןראשון ... 2345678 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 81 עד 100 מתוך 156
  1. #81
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    1. לא הייתה בעיית התחממות. המנוע עבד כשורה. הבעיה בגרנד, היא בפינוי החום מתא המנוע. וזה נפתר באמצעות מיקום המאוורר בצורה שונה במקצת, מה שהוא בלתי אפשרי עם וונטה שתקועה בניצב למנוע.

    2. 3.8 / 5.2 מה קשור ? אם המאוורר מספיק חזק ו"סוחב" מספיק אוויר, זה מספיק. במבחן המציאות, זה עובד. ואפילו אפשר לומר שטוב יותר מהמקור.

    3. עלות המאוורר [ משומש] בחו"ל הייתה 48$ .

    אחרי שקניתי גיליתי שיש דגם [נדיר יחסית] של גרנד שנקרא TSI מנוע 4 ליטר, שמגיע [מקורי] עם מאוורר חשמלי. . . .
    לקח קצת זמן יחסית כדי להגיע לכיוון נכון של טמפ ההפעלה של כל מהירות, אבל בסופו של יום המערכת מכויילת היטב. המאוורר עובד לפרקי זמן של 20 שנ' עד דקה וחצי, בהתאם לעומס.

    שמתי לב למספר תופעות שלא הייתי ער להן קודם:
    1. במהירות זחילה, בפקק או בשטח הרכב לא מתחמם יותר מהר.
    2. המצב בו ההתחממות היא המהירה והגבוהה ביותר היא דווקא בכביש מהיר ובמהירות שיוט של 90-110 קמ"ש - דווקא פה הייתי בטוח שהמנוע יתקרר "לבד" ממשב האוויר של הנסיעה, אבל , לא!
    3. לאחר נסיעה במהירות שיוט, והגעה לרמזור הטמפ' נשארת גבוהה, ולפרק זמן ארוך מאד [ לפעמים 2-3 דק] עד שהיא מתחילה לרדת. מה שמאיץ אץ הקירור בצורה משמעותית, זה העלאת סיבובי המנוע ל 1400-1600 סל"ד, או אז הקירור ממש מהיר. מה שמוביל אותי לשקול להקטין את הקוטר של הפולי של משאבת המים לשיפור הסירקולציה בסל"ד נמוך. -

  2. #82
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    כיוון שימי הקיץ החמים, חמים, מעל ומעבר למשוער, התמקדתי בשבועות האחרונים, אם לא בטיולים- אז בשיפורים ושינויים, אז מה היה לנו ?

    1. סט חישוקי פלדה שחורים, 15X8 BS 4 החליפו את חישוקי הסגסוגת.
    2. סט של מקסיס ביגהורן 31X10.5R15 חוקי לחלוטין, החליף את הפדרל, שהיו נחמדים, ובעלי שיניים בריאות אבל הלכו כצאן לטבח והתפוצצו / התפנצ'רו לבלי היכר מהר מאד. [ מהר מידי ?!]
    3. זוג בולמי פוקס "12 מאחורה החליפו את ה MX6 שעבדו יפה מאד, ועדיין במצב מצויין, אבל הגבילו את המהלך מאחורה ...
    4. קונדנסר חדש למזגן החליף את הישן שכבר ראה ימים יפים יותר.
    5. בולם הגה הוחלף לאחד חדש, אחרי שהקודם, PROCOMP השני שרד בדיוק כמו הראשון בקושי 11 חודשים בלבד. מה שהותקן כעת הוא בולם OME מבית היוצר של קווין, שאמור להיות state of the art .
    6. תושבות מנוע- מחלה איומה, נתלשו בתדירות של 4-6 חודשים. כעת מותקנות תושבות מפוליאוריטן ולהבטחת היצרן הן זוכות ל lifetime gurantee... נראה כמה זמן ישרדו ...
    7. סופסופ מצאתי את הברגים שמחזיקים את פנסי החזית, ואני מקווה שהמטוסים שנוחתים, יפסיקו לסמן לי שאני מסנוור ...

    זהו לעת עתה, רשמים מהשטח, כשהחום יירגע קצת ...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	ֳ¢ֳ¸ֳ°ֳ£ ֳ·ֳ£ֳ®ֳ©.jpg‏ 
Views:	308 
Size:	35.4 קילובייט 
ID:	25829   Click image for larger version. 

Name:	ֳ¢ֳ¸ֳ°ֳ£ ֳ*ֳ§ֳ¥ֳ¸ֳ₪.jpg‏ 
Views:	282 
Size:	30.0 קילובייט 
ID:	25830  

  3. #83
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    מה שחסר לך עכשיו זה רק מצלמה נורמלית לצלם את הפלא המוטורי הזה :twisted:
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  4. #84
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather צפיה בהודעה
    מה שחסר לך עכשיו זה רק מצלמה נורמלית לצלם את הפלא המוטורי הזה :twisted:
    עם כל הצדק שבדבריך [ ואכן התמונה צולמה ע"י טלפון סלולרי חבוט] כל כיף זה, לקבל הערות בונות, עינייניות, וקונקרטיות, שלא לדבר על כך שהן מהותיות להמשך התהליך ומסבירות את כל תובנות העבר, מאנשים שיודעים לברור את "המוץ מן התבן", ולהבין איפה העיקר ומה הטפל.

    פשוט הנאה צרופה !!

    יום חמים לכולנו ...
    עדיף מהכבשן שצפוי בסוף השבוע ...

  5. #85
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    אז פשוט לשלוח לך המלצה למצלמה או אולי לסלולרי משודרג ? :mrgreen:

    את נפלאות הבניה שלך יש לא מעט שמשבחים ואני אהיה כטיפה בים. והאמת שלמדתי לא מעט בעניין, תודות לשרשור.

    מספיק מלוקק או להמשיך ? :twisted:
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  6. #86
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather צפיה בהודעה
    אז פשוט לשלוח לך המלצה למצלמה או אולי לסלולרי משודרג ? :mrgreen:

    את נפלאות הבניה שלך יש לא מעט שמשבחים ואני אהיה כטיפה בים. והאמת שלמדתי לא מעט בעניין, תודות לשרשור.

    מספיק מלוקק או להמשיך ? :twisted:
    או , , ,
    עכשו זה מתחיל להשמע טוב .. ואני לוקח את ההערה הקודמת בחזרה [ אם אפשר ...]
    הכל ברוח טובה.

  7. #87
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    הי יוסי ,

    מתאים לך ג'נט שחור.

    איך מרגיש המקסיס ?

    האם 4" BACK SPACE פתר את ה"עניין" ושל מי הג'נטים ?

    הארכת את הרצועות הגובלות ?
    עברת עם הפוקסים את הסימון הקודם ?

    תושבות מנוע פוליארטן- נושא מעניין מאוווווד שחרשתי עליו לא מעט והתשובות שקיבלתי תמיד מתחלקות שווה בשווה בעד ונגד .
    שתף אותנו - מנסיון כמובן ,
    יש וויברציות ?

    צלם אותן מאוד מעניין לראות את התצורה שלהן,
    כמובן עלויות ....

  8. #88
    חבר רשום נמרוד - מערד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    ערד טל 0537255704
    הודעות
    1,307

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    רונן
    מה קורה עם תושבת הגיר?
    נמרוד

  9. #89
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד - מערד צפיה בהודעה
    רונן
    מה קורה עם תושבת הגיר?
    נמרוד
    בתא המטען ממתינה .
    אנסה למצוא "זמן ליפט" בסוף השבוע הזה .

  10. #90
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    3,702

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    תשמע יוסי, הרכב שלך פשוט לתפארת. מהלך לא פחות ממדהים!!!

    אבל יש לי שאלה...
    כל ההשקעה הזאת באוטו...

    למה אתה פשוט לא מתקין נעילה? אני יודע שיש רציונל מאחורי זה, אני פשוט אשמח לשמוע אותו.

  11. #91
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי שגיא S צפיה בהודעה
    תשמע יוסי, הרכב שלך פשוט לתפארת. מהלך לא פחות ממדהים!!!

    אבל יש לי שאלה...
    כל ההשקעה הזאת באוטו...

    למה אתה פשוט לא מתקין נעילה? אני יודע שיש רציונל מאחורי זה, אני פשוט אשמח לשמוע אותו.
    1. אין תחליף לנעילה, במקום שרק היא יכולה לתת פתרון. טיפוס סלעים למשל. ואני סבור שיום אחד תצטרף לארסנל.
    1א. בשלב שדרוג הסרן האחורי, לפורד 8.8 "נדפקתי" והגיע אחד, מוגבל החלקה, Limited slip שזה לא בדיוק נעילה אבל מתפקד מצויין.

    2. ברוב המסלולים שבהם אני נוסע,ואני מדבר על כמעט 3 שנים עם הגרנד הנוכחי, שברובן נסעתי כמעט כל שבת , אפילו אם יצא יום שלישי, לטיולים בכל חלקי הארץ, למעט טיפוסי סלעים כאלה ואחרים, לא הזדקקתי מעולם לנעילה וזאת בזכות המהלך האדיר. שפשוט משאיר את הגלגלים צמודים לרצפה ומייתר [ מלשון "מיותר" ] את הצורך בנעילה.

    וזאת הסיבה העיקרית שטרם התקנתי.

    דבר אחרון,
    שום דבר לא "פשוט", לכל שדרוג קדם תכנון מעמיק ולימוד, להתקין נעילה זו שאלה של החלטה וביצוע, ותו לא. לבחור את הקיט המתאים לי ביותר, לאופי הנסיעה שלי, וכך כל מה שהותקן פה , זה כבר סיפור אחר.

  12. #92
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    3,702

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    1.

    דבר אחרון,
    שום דבר לא "פשוט", לכל שדרוג קדם תכנון מעמיק ולימוד, להתקין נעילה זו שאלה של החלטה וביצוע, ותו לא. לבחור את הקיט המתאים לי ביותר, לאופי הנסיעה שלי, וכך כל מה שהותקן פה , זה כבר סיפור אחר.
    לא התכוונתי פשוט בקטע של לא מסובך, התכוונתי פשוט - כי אין דרך אחרת להגדיר את זה, ממדהים.

    הבנתי את המניעים לדיפרנציאל המוגבל ולא נעול..מה אני אגיד לך, נראה כאילו האוטו הזה לא עוצר בשום מקום, וראיתי אותו כמה פעמים גם בחיים האמיתיים ולא על דפי ג'יפולוג.

  13. #93
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי גניסלב רונן צפיה בהודעה
    הי יוסי ,

    מתאים לך ג'נט שחור. תודה

    איך מרגיש המקסיס ? עד כה נסיעה קצרה, אבל מרגיש טוב מאד, יש שריקה שלא הייתה עד כה עם הפדרל או ה BF, אבל לא סוף העולם...

    האם 4" BACK SPACE פתר את ה"עניין" ושל מי הג'נטים ? ג'אנטים של CRAGAR, נראים טוב מאד, במיוחד בשחור! משלים את ה"איפור" של האוטו.
    כמו שחששתי, BS4 לא הספיק והיה צריך לקחת "2 BS, אבל אז, הקדמי היה בולט מעל הרצוי, לכן בדיעבד, יצא לטובה. והחלטתי להשאר עם כל ששת החישוקים...
    למזלי, הזמנתי גם ספייסר לגלגל האחורי של "1.5, וזה פתר את בעיית השפשוף לחלוטין!


    הארכת את הרצועות הגובלות ? לא היה צורך להאריך רק לשנות מיקום, והן עדיין ארוכות מספיק כדי לבלום את המתלה 1-2 ס"מ לפני הבולם.
    עברת עם הפוקסים את הסימון הקודם ? התמונות נלקחו, כאשר היה רק מבוגר אחד באתר [ולא בטוח כמה הוא אחראי גם ככה], ולכן, התמונות שאתה רואה הן עדיין רחוקות בהרבה ממקס' היכולת להתקדם.
    אני מאמין שבקרוב מאד נבחן את העניין בצורה זהירה ואחראית, [ ז"א לעלות ככל שאפשר עד למצב של נידנוד קל ... ] ואצרף את התמונות.
    אהה... לגבי הסימון, בתמונה שצורפה, אנחנו עליו... הצימאון בקיץ, נוראי ...


    תושבות מנוע פוליארטן- נושא מעניין מאוווווד שחרשתי עליו לא מעט והתשובות שקיבלתי תמיד מתחלקות שווה בשווה בעד ונגד .
    שתף אותנו - מנסיון כמובן ,
    יש וויברציות ?
    שוב, עד כה נסעתי מעט מאד עם הרכב, וקשה עדיין להצביע על הגורם, אבל, הרכב מתנהג שונה לחלוטין, וצריך זמן ללמוד אותו מחדש. יש וויברציות בסל"ד נמוך, בזמן תאוצה ממצב עמידה, אבל לא בלתי נסבל, מצד אחד, מצד שני הרכב מתנהג כמו מרצדס ספורט, כנראה בעיקר בגלל הפוקס מאחורה, והפחתת המשקל מהגלגלים [ עקב מעבר לחישוקי מתכת קלים מאד 18LB בלבד] , צמוד מאד לכביש הרבה יותר מאשר עם ה MX, ונותן תחושה מצויינת בנהיגה על כביש. הרכב הפך להיות קצת יותר קשיח, תחושת הגילגול הסיבובים כמעט ולא מורגשת ומפתה לקחת סיבובים במהירות גבוהה יותר מקודם, אבל, התחושה המיידית, שמרגישים, היא השקט הכולל של הנסיעה במהירויות הגבוהות [100-110 קמ"ש] פשוט מדהים. ממש כמו לנסוע ברכב SEDAN מהשורה הראשונה.

    צלם אותן מאוד מעניין לראות את התצורה שלהן,
    כמובן עלויות ...
    אני אעלה בהודעה הבאה צילום שלהן, לצערי אין לאותה חברה תושבות ל WJ [ העניין כבר נבדק עבור נמרוד ..] אבל ייתכן ויש יצרנים אחרים בשוק שכן, לחילופין, אם תמצא סט תושבות משומש, אפשר בקלות לייצר משהו פה בארץ.

    מחיר- הנושא כאוב, עלות סט תושבות פוליאוריטן עם אחריות יצרן לכל החיים עולה פה בארץ , אחרי הובלה ומיסים כ 920 ש"ח , ממש כמו עלות של תושבות גומי רגילות ...

    .
    תמונות של התושבות - בקרוב

    והכי חשוב, תודה מיוחדת ליניב, מהייטק מוטורס, שהשקיע, משקיע, וישקיע ממיטב מירצו, זמנו ונסיונו. אין ספק שבלי ההתנהלות המסודרת, מדוייקת ואחראית שלו לא היינו מגיעים לביצועים שכאלה.

  14. #94
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    שים כבר נעילה אחורית...
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  15. #95
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    לפני הכל מגיע כבוד גדול ליניב על העבודה, באמת מרשים!
    אבל...אני לא מצליח להבין את ההגיון ואשמח להסבר, נראה שהרכב נבנה עבור שעשועי עבירות,כן?
    אם כן למה לא לשים 2 נעילות מלאות לפני הכל? ההשקעה הגדולה במערכת המתלים באמת מרשימה ואני חושב שמערכת טובה נותנת המון(אני אפילו מתפרנס מזה...), אבל בכל מה שנוגע לעבירות שום מהלך, גם לא של 4 מ' יתן יותר או אפילו יתקרב ליעילות של 2 נעילות וצמיגים גדולים(שזה עוד עניין שאני לא מצליח להבין, כל כך הרבה השקעה ושינויי מבנה ,אבל כולכם נשארים עם צמיגי קורקינט...)


    זו לא שאלה מתגרה, באמת אשמח לתשובה רצינית שתסביר לי את ההגיון מאחורי העניין
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  16. #96
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ארז, אני מסכים לכל מילה שלך, במיוחד לתשבחות על יניב...

    אבל, אתה "מפספס את הנקודה", הרכב לא נבנה ל"שעשועי עבירות", כדי לקבל גרנד לעבירות מספיק להגביה 3.5-4.5 ולנעול קדימה ואחורה, ויש לך מכונת מלחמה של ממש.
    הוא נבנה ע"מ לאפשר תנועה נוחה בשטח [ בטיולים בעיקר, ולא טיפוסי סלעים ] ובכביש.

    כמו שכבר כתבתי למעלה, אין מניעה לנעול, ואני מאמין שזה יגיע יום אחד. ובקרוב.. . ...

    לגבי מידת צמיגים, כיוון שהרכב משמש אותי כרכב ליום יום, אני נצמד ומשתדל להשאר במסגרת מה שרשום ברשיון, וזה, מה לעשות רק 31X10.5 ... לעת עתה לפחות.

  17. #97
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    ארז, אני מסכים לכל מילה שלך, במיוחד לתשבחות על יניב...

    אבל, אתה "מפספס את הנקודה", הרכב לא נבנה ל"שעשועי עבירות", כדי לקבל גרנד לעבירות מספיק להגביה 3.5-4.5 ולנעול קדימה ואחורה, ויש לך מכונת מלחמה של ממש.
    הוא נבנה ע"מ לאפשר תנועה נוחה בשטח [ בטיולים בעיקר, ולא טיפוסי סלעים ] ובכביש.

    כמו שכבר כתבתי למעלה, אין מניעה לנעול, ואני מאמין שזה יגיע יום אחד. ובקרוב.. . ...

    לגבי מידת צמיגים, כיוון שהרכב משמש אותי כרכב ליום יום, אני נצמד ומשתדל להשאר במסגרת מה שרשום ברשיון, וזה, מה לעשות רק 31X10.5 ... לעת עתה לפחות.

    יוסי ,

    אני מסכים לכל מילה שלך , במיוחד לגבי הנעילה ....

    לגבי היכולות {גם אם הן תאורטיות } עבור טיולים מזמן עברת את התצורה שמאפשרת את "התנועה הנוחה בשטח",
    אבל הצחקת אותי עם ההצמדות ל 31 שרשום ברשיון ,
    במקרה של ח"וח בדיקת פתע ..הצמיגים הם הבעיה האחרונה שלך{של כל החברים עם LA} ...

    בלי קשר, אני מאוד ,מאוד ,
    אוהב את המכונה שייצרת :shock:
    ארה"ב בישראל -ישר לMOAB ובכבוד!

  18. #98
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    התשובה שלי לגבי הצמיגים דומה לתשובתו של רונן....הרכבים שלכם כלכך משופרים ומוגבהים שגם פקח חניה בשדרות יבין שמדובר במשהו שבינו לבין הרכב המקורי אין הרבה קשר....אם יעצרו מישהו ממכם ,גודל הצמיגים שלו באמת יהיה הבעיה האחרונה שלו...(זה נכתב כמובן לא כביקורת, אלא כתמיכה במעבר ל33" ומעלה...)
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  19. #99
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ארז,
    בהמשך לשיחתנו המקרית, ולכתוב פה, מספר תובנות:

    1. אין ספק שצמיג גדול יותר- הוא הפתרון הטוב ביותר להגבההת הסרנים מהריצפה [ בכוונה לא כתבתי היחיד, כי כבר ראיתי פתרון מדהים מבית היוצר של מופר Imortal ] ...
    2. אין ספק שמעבר לצמיג גדול דורש הכנות והתאמות בתחומים רבים, ואת רובם כבר בצעתי, כטיפול מונע, במערכות כאלה ואחרות.
    3. מכיוון שאני בונה את הרכב לאט, לאט, עם תוכנית סדורה, מראש, לדעתי גם זה יגיע.

    רק כדי לסבר את האוזן, מעבר לצמיג גדול יותר, לטעמי, על גרנד, מחייב, מעבר ליחסי העברה [ לפחות 4.10] מה שסולל את הדרך לנעילות ... עכשו לך תשקיע על סרן דקיק כמו D30 מקדימה ותגלה שהוא נשבר או מתעקם ...

    אין לי כוונה לשדרג מידת צמיגים, יחסי העברה, נעילות, על סרן DANA30 מקדימה. הכוונה לעבוד בסדר הפוך - מעבר לסרן חזק יותר [ דנה 44 או פורד 9] ואז להמשיך ...
    וכיוון ש "התהליך הוא המטרה", זה יגיע , בקצב שלו ...
    אני מעריך שעם שאר הבעיות נתמודד לכשיגיעו.

  20. #100
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    תוספת לגיר

    לאחרונה החלפתי ל"עוקת שמן גיר מוגדלת" עם תחתית בנויה מצינורות פתוחים בכיוון הנסיעה שמספקת מספר יתרונות:
    1. פח עבה יותר מהמקור - חזק יותר
    2. קירור השמן מתבצע כבר בעוקה - בגלל המבנה המיוחד של התחתית
    3. העוקה גדולה משמעותית מהמקורית - מה שאומר כ- 160% יותר שמן בגיר, מחזור יותר גדול ובכך השמן מספיק להתקרר יותר עד שהוא חוזר למערכת.
    4. בעוקה יש בורג ריקון [ ימות המשיח] ובורג נוסף לחיישן חום גיר.. כבר לא צריך לאלתר.

    ואכן לאחר ההחלפה, יש שיפור גם בטמפ העבודה של המנוע, מעבר לנסיעה נעימה והחלפת הילוכים חלקה יותר.

    מומלץ...

עמוד 5 מתוך 8 ראשוןראשון ... 2345678 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. גרנד ויטרה-נורית "תקלת מנוע" דלוקה
    על ידי rbeny בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 03-03-11, 23:02
  2. החללפת גלגלים 18" ל 16" גרנד ויטארה
    על ידי alkoron בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 06-04-10, 12:42
  3. מי מכיר את Clayton ומוצריהם ?
    על ידי sos4u בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 20-01-08, 09:04
  4. גרנד "חדש" יעוץ
    על ידי shaked בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 11-11-07, 14:23
  5. ביטוח גרנד צ'ירוקי עם הגבהה 2" - ו 3" ומעלה
    על ידי limited בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 23-07-07, 14:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •